רועי מיזוג אוויר 24/7 א.ת., הנס מולר 22, קרית ביאליק קריות 072-326-4098 http://roysairconditioning.com/wp-content/uploads/2016/09/logo-roy.png
מאמרים

איזה סוגי מזגנים מוצעים כיום?

בעבר מספר סוגי המזגנים היה מאוד מצומצם אך עם התפתחות הטכנולוגיה גדלו מספר האפשרויות ומי שמחפש לרכוש מזגן חדש יימצא מגוון רב של מזגנים הכוללים פתרונות טכנולוגיים חדשניים. צוות הטכנאים של רועי מיזוג אוויר מפרט עבורכם את סוגי המזגנים הקיימים בשווקים וכן מה מאפיין כל סוג.

סוגי מזגנים

מזגן עילי

המזגן העילי הינו אחד המזגנים הנפוצים ביותר כיום. המזגן העילי כולל יחידת קירור אשר מותקנת באופן ישיר על הקיר והיא זו שאחראית על זרימת האוויר בכל חלקי השטח. האוויר הקר יורד למטה ולכן מגיע במהירות לכל חלקי החדר. יתרונותיו של מזגן זה הוא אסתטיות וקירור יעיל אך חסרונו העיקרי הוא חימום פחות יעיל כיוון שאוויר חם עולה כלפי מעלה.

מזגן ריצפתי

מזגנים ריצפתיים הינם מזגנים גדולים יותר שיש למקמם קרוב לריצפה. המזגן הריצפתי כולל יחידת קירור אשר מותקנת בקיר ולרוב בין 2 חדרים. זמן הקירור לרוב ממושך יותר אך יעילות הקירור בו היא גבוהה מאוד וכן הם יעילים בחימום. כמו כן, הוא מאפשר מיזוג בו מנית בין החדרים. המזגן הריצפתי הינו שקט יחסית אך חסרונו נובע מכמות השטח שהוא תופס.

מזגן מיני מרכזי

המזגן המיני המרכזי מהווה פתרון מעולה לחללים גדולים. המזגן נפוץ מאוד בבתים פרטיים או בבתים הרוצים לקרר/לחמם מספר חדרים בו זמנית באמצעות תעלות אוויר בין החדרים השונים. המזגן כולל יחידת מדחס אשר ממוקמת מחוץ לבית וכן יחידת קירור המותקנת במיקום מרכזי בשטח. בדגמים החדשניים ניתן לשלוט באופן נפרד במיזוג שמקבל כל אחד מהחדרים.

למזגן מיני מרכזי מספר יתרונות. כאמור, הוא מהווה פתרון יעיל למיזוג מספר חללים. שנית, הוא לא תופס מקום בחלל וכן הוא שקט מאד. עם זאת, המזגן דורש הכנה מיוחדת והתאמה מלאה של המבנה ועל כן התקנתו יקרה.

מזגן חלון

מזגן בעל יחידה אחת אשר מותקנת על קירו החיצוני של המבנה כאשר חלק ממנו בולט ממנו החוצה. מזגן חלון הינו פחות נפוץ ואפשר למצוא אותו בעיקר בדירות ישנות. המזגן מבוסס על טכנולוגיה די מיושנת ולכן הוא נודע כפחות יעיל וכן יחסית מרעיש. עם זאת, מזגנים אלו הינם זולים וכן התקנתו זולה ופשוטה.

רועי מיזוג אוויר

שירות אמין ומקצועי, המספק שירות לכל תושבי
הקריות. הגעה מיידית ומחירים הוגנים

צור קשר