רועי מיזוג אוויר 24/7 א.ת., הנס מולר 22, קרית ביאליק קריות 072-326-4098 http://roysairconditioning.com/wp-content/uploads/2016/09/logo-roy.png
מאמרים

איך עובד מזגן מיני מרכזי

מהו מזגן מרכזי?

מזגן מרכזי נועד כדי לקרר את כל הבית, זאת לעומת מזגן חלון המקרר רק אזור מסוים בבית. מדחס הקירור ממוקם מחוץ לבית, בנפרד ממכשיר המאוורר אשר מעביר את האוויר הקריר בכל הבית. באמצעות צינורות חימום / קירור המקיפים את כל הבית, יחידת האוויר המרכזית יכולה לקרר את הבית כולו באופן שווה.

איך עובד מזגן מיני מרכזי

איך עובד מזגן מיני מרכזי?

למזגן מרכזי יש מכשיר עיקרי כגון מטפל אוויר או תנור הממוקם במקום מחוץ לדרך כגון מרתף או עליית גג. מכשיר זה דוחף אוויר צונן ברחבי הבית באמצעות מערכת של צינוריות אוויר, כאשר לעתים קרובות אותה מערכת מנוצלת על ידי כבשן אוויר במהלך עונת החימום. יש תרמוסטט אחד או יותר בבית כדי לכבות ולהדליק את המערכת כשהטמפרטורות בחדרים משתנות. .

איך עובד מזגן מיני מרכזי? מזגן מרכזי פועל על חשמל ומסיר חום מהאוויר עם עקרונות קירור בסיסיים. כאשר התרמוסטט מסמן למערכת מיזוג האוויר להוריד את טמפרטורת האוויר, מתחיל רצף שלם של אירועים.

יחידת הטיפול באוויר נדלקת, ואוויר נשאב פנימה ממקומות שונים בבית דרך תעלות האוויר החוזר. אוויר זה מועבר דרך מסנן, שבו חלקים כמו אבק ומוך מוסרים – למעשה, מסננים מתוחכמים עשויים להסיר מזהמים מיקרוסקופיים גם כן. לאחר מכן, האוויר מנותב לצינור אספקת אוויר המחזיר אותו לחדרים.

אבל איך סליל המאייד מתקרר מלכתחילה? זה המקום שבו עקרונות הקירור באים לידי ביטוי. לכל מזגן יש שלושה חלקים עיקריים: מעבה, מאייד ומדחס. עם מערכת "מפוצלת" טיפוסית, המעבה והמדחס נמצאים במיקום חיצוני והמאייד נמצא במערכת טיפול אוויר(שלעתים קרובות גם מתפקד ככבשן אוויר). עם "מערכת שלמה", כל הרכיבים משולבים ביחידה חיצונית אחת שעלולה להיות ממוקמת על הקרקע או על הגג

מהו היתרון של מזגן מיני-מרכזי?

יתרון משמעותי של מזגנים מיני מרכזיים הוא עיצובי. אף אחד מאיתנו לא אוהב לראות יחידות רבות של מזגנים תלויות מחוץ לקירות הבית. כמו כן, בהנחה שהמזגן המיני מרכזי הינו בטכנולוגיית אינוורטר, הוא יכול להתאים את התפוקה לעומס החום שבחדר, וכך למעשה חוסך בהוצאות החשמל.

מהו החיסרון של מזגנים מיני מרכזיים?

חסרונם העיקרי של מזגנים מיני מרכזיים הוא עלותם הגבוהה. גם עלות ההתקנה הינה גבוהה -כאשר לא קיימת הכנה למזגן, עלות ההתקנה יכולה להשתוות לעלות המזגן.

טכנאי מזגנים בקריות

יש לכם שאלות נוספות? זקוקים לשירות טכנאי מזגנים בקריות? צוות הטכנאים שלנו נמצאים שם עבורכם 24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה! אנו יכולים לעשות הכל החל מתיקונים פשוטים ועד שדרוגי מערכת מלאים. כאשר הבית שלכם קפוא בחורף או שחם לכם מדי בקיץ –צוות המקצוענים של רועי מיזוג אויר ייתקנו את הבעיה במהירות ובמקצועיות.

 

רועי מיזוג אוויר

שירות אמין ומקצועי, המספק שירות לכל תושבי
הקריות. הגעה מיידית ומחירים הוגנים

צור קשר