רועי מיזוג אוויר 24/7 א.ת., הנס מולר 22, קרית ביאליק קריות 072-326-4098 http://roysairconditioning.com/wp-content/uploads/2016/09/logo-roy.png
מאמרים

וידאו- 7 דברים שכדאי להיזהר מהם בהתקנת מזגן

אז מהם 7 הדברים שחשוב מאוד להיזהר מהם כאשר מתקינים מזגן חדש?

טכנאי מזגנים מסביר: מה עלול לגרום לבעיות? למה לשים לב? ומה חייבים חייבים לעשות בהתקנת מזגן.

התקנה לא איכותית או לא לפי הוראות יצרן יכולה לגרום לבעיות.:
1. צנרת
יש הרבה מתקינים שלצערינו משתמשים בצינורות אלומיניום ולא נחושת.
2.חיבורי חשמל
יש מתקינים שכאשר הכבל לא מגיע הם עושים חיבורים עם איזולירבנד וממשיכים הלאה עם כבל אחר. הבעיה היא שכאשר שיורד גשם מתחילים להיות קצרים. גם אם זה קורה יש לשים קופסא מוגנת.
3. איטום חורים
לסגור חורים החוצה- מתקין שעשה קידוח החוצה בבית רגיל חייב לסגור את החור חיצונית. אם לא אז נכנסים ציפורים, גו'קים וכל מיני גופים זרים אחרים.
4.מיקום המדחס
בדרך כלל בדירות חדשות, הקבלן מכין מקום למסתור מנועים כשכל המנועים שאמורים להתרכז בבית יוצאים החוצה לתוך המסתור. אי אפשר לשים מנועים מעבר לחלון בדירות חדשות. זו עבירה פלילית! חייבים או על הגג או בתוך המסתור. כמובן הכל מתנהל לפי כמה מנועים יכולים להיכנס בחלל המסתור.
5. התאמת התושבת למשקל המזגן
אתם צריכים תושבת שמתאימה למזגן – מזגן 2.5 כוח סוס תושבת עד משקל 70-80 קילו,
מזגן 3.5 כוח סוס 1 תושבת במשקל שבין 100-120 קילו.
6. תושבת מברזל מגולוון
*"גילוון" הוא תהליך של ציפוי ברזל או פלדה על מנת למנוע חלודה.
ברזל מגולוון לא מחליד עם השנים ולחיופין ברזל לא מגולוון כן מחליד.מה שקורה זה שלאחר 5 שנים הברזל פשוט מתפורר אם הוא לא מגולוון.יש 2 סוגי גילוונים: גילוון חם וגילוןן קר. בגילוון חם משתמשים במקומות שקרובים לים כי הלחות הורסת את הכל.
7. ואקום למזגן
רצוי לעשות ואקום ליחידת צנרת שעומדת הרבה זמן. הואקום מוציא את כל הלחות ומנקה את הצנרת – כך המזגן עובד יותר טוב.ברגע שיש לחות במזגן זה מאוד לא טוב והמזגן לא יעבוד. בגלל זה עושים ואקום. כמעט לכל מזגן חייבים לעשות ואקום גם הוא חדש או ישן.

רועי מיזוג אוויר

שירות אמין ומקצועי, המספק שירות לכל תושבי
הקריות. הגעה מיידית ומחירים הוגנים

צור קשר