רועי מיזוג אוויר 24/7 א.ת., הנס מולר 22, קרית ביאליק קריות 072-326-4098 http://roysairconditioning.com/wp-content/uploads/2016/09/logo-roy.png
מאמרים

חוק התקנת מזגן

חוק התקנת מזגן

מזגנים הם דבר נפוץ ביותר כיום. אין כמעט בית פרטי או בית הממוקם בבניין דירות אשר לא מותקנים בהם מזגן. המזגן מסייע להתמודד בצורה הטובה ביותר עם הקור בעונת החורף הסוערת ועם החום בעונת הקיץ. אולם, אם אתם מתגוררים בבניין דירות משותף, חשוב מאוד שתדעו בטרם אתם מתקינים את המזגן כי על פי חוק התקנת מזגן, מזגן אשר מותקן בבניין דירות חייב לעמוד בתנאים מסוימים בהתקנתו, בכדי שהוא יהיה חוקי ולא יעורר מחלוקות משפטיות בין מתקיני המזגן לבין השכנים המתגוררים בבניין.

מהו חוק התקנת מזגן

כאשר מתקינים מזגן בבית פרטי או בבניין דירות, הרי שהמנוע של המזגן אשר מאפשר לו לפעול בצורה תקינה יוצב מחוץ לדירה בבניין המגורים או מחוץ לבית הפרטי. על פי חוק התקנת מזגן, מנוע המזגן המוצב חיצונית למבנה, חייב להיות מצוי בתא מסתור. מנוע מזגן אשר לא מצוי בתוך תא מסתור מהווה מפגע אסתטי בחזית הבניין וכן, יכול לא פעם לגרום לנזילות שונות אל תוך דירה אחרת. מכיוון שמציאות שכזו יכולה ליצור סכסוך בין האדם אשר התקין את המזגן לבין שכניו ואף להגיע עד לבית המשפט, חשוב מאוד בעת התקנת מזגן, ליצור עבור מנוע המזגן שיש להציב באופן חזיתי תא מסתור אשר יכיל אותו. במידה ולא התקנתם את החלק החיצוני של המזגן בתא מסתור, השכנים שלכם יוכלו להגיע למצב של תביעה משפטית שתוכל לבזבז לכם זמן ותקציב יקר.

החשיבות שבבחירת אנשי המקצוע הטובים ביותר עבור התקנת מזגן

איש מקצוע העוסק בתחום המזגנים, חייב להכיר את חוק התקנת מזגן אשר אומר כי החלק החיצוני של המזגן חייב להיות בתא מסתור. לכן, כאשר בוחרים איש מקצוע מנוסה, איכותי ומקצועי מאוד בתחום התקנת מזגנים, הרי שהוא לא יבצע את פעולת ההתקנה בצורה חובבנית, אלא יבצע את פעולת ההתקנה בצורה הטובה ביותר אשר מצד אחד תהווה את התקנת המגן בצורה האידאלית על מנת שהוא יבצע את פעולתו בצורה איכותית בתוך הבית ומצד שני, מתוך הקדשת תשומת לב לחוק הנתון בעניין התקנת מזגן בדירה המצויה בבניין דירות משותף, ידע איש המקצוע כיצד להתקין את המזגן בצורה חוקית אשר לא תסב שום בעיה עם המזגן אשר השכנים יוכלו להתלונן בגינה. חשוב מאוד לקבל המלצות על איש מקצוע העוסק בתחום המזגנים כבר פרק זמן משמעותי בצורה הטובה והמקצועית ביותר, בטרם בוחרים אותו לצורך ביצוע מלאכת התקנת המזגן.

רועי מיזוג אוויר

שירות אמין ומקצועי, המספק שירות לכל תושבי
הקריות. הגעה מיידית ומחירים הוגנים

צור קשר