טכנאי מקררים בקריות

זקוקים לטכנאי מקררים בקריות?

זקוקים לשירות טכנאי מקררים בקריות? צרו קשר עוד עכשיו בטלפון 072-326-4098

מקררים הם יחסית מוצרי חשמל יקרים, כלומר נדרשת תחזוקה בצד אבחון וטיפול בתקלות לפני שרוכשים מקרר חדש.  למעשה, זוהי מומחיות בפני עצמה שמצריכה ידע, נסיון ומיומנות. אנו ברועי מיזוג אוויר מעניקים שירות של טכנאי מקררים בקריות ברמה המקצועית ביותר. כל הטכנאים שלנו הם טכנאים מוסמכים אשר יודעים לעשות את העבודה בצורה הטובה ביותר – החל מייעוץ בבחירת המקרר המתאים ביותר לצרכים שלכם ועד תיקון כל הבעיות האפשריות.

צוות הטכנאים שלנו עברו הכשרה מקיפה ואנו דוגלים בהענקת שירות מסור ואדיב אשר שם את הלקוח במרכז.

טכנאי מקררים בקריות

אנו מגיעים באופן מיידי ועושים את כל המאמצים להשלים את העבודה במהירות המירבית על מנת שהלקוח יוכל לחזור לשגרת חייו. 

טכנאי מקררים בקריות - מחירים אטרקטיביים במיוחד

אנו מציעים שירותי טכנאי מקררים באזור הקריות במחירים אטרקטיביים במיוחד. אנו מאמינים כי מחירים הוגנים הם הדרך ליחסים ארוכי טווח עם הלקוח.

אתם מוזמנים להשוות ולראות שהמחירים שלנו הם האטרקטיביים ביותר וכאשר לוקחים בחשבון את התמורה המקצועית שאתם מקבלים, מדובר במחירים ללא תחרות.

24H

שירות ברמה הגבוהה ביותר - טכנאי מקררים מוסמכים ומיומנים

אנו מציעים שירותי טכנאי מקררים בקריות אך ורק באמצעות טכנאים מוסמכים אשר הינם בעלי ידע וניסיון רבים. הטכנאים שלנו משתתפים באופן קבוע בכל ההשתלמויות בתחום  ומנוסים בכל ההתפתחויות הטכנולוגיות החדשות.

תקלות נפוצות במקררים

  • המקפיא מלא בקרח – בעיה זו מתרחשת לרוב כאשר דלת המקפיא לא סגורה היטב, לכן פשוט ודאו שאין מוצרי מזון שמונעים סגירה של הדלת לפני שאתם קוראים לטכנאי מקררים.
  • המוצרים בתא הקירור נקפאים – בעיה זו מתרחשת לרוב בעונות המעבר בגלל שנויים במזג האוויר. אנחנו ממליצים להעביר את הטרמוסטט של המקרר והמקפיא למינימום ולקרוא לטכנאי במקרה אחד – אם הבעיה חוזרת אחרי יומיים משינוי המעלות בטרמוסטט.
  • המקרר לא עובד – בעיה זו מתרחשת לרוב בגלל תקלה חשמלית כלשהי או תקלה במקרר. אתם יכולים לוודא בעצמכם שהבעיה חשמלית – פשוט נתקו את המקרר מהשקע וחברו לתקע מוצר אחר. אם המוצר לא עובד – הבעיה אינה במקרר אלא בחשמל. במקרה שהמוצר החלופי עובד –קיראו לטכנאי מקררים בקריות.
  • המקרר מרעיש – בעיה זו נוצרת לרוב בגלל מגע כלשהו במאוורר של מדחס המקרר, למשל אבק, כורי עכביש ועוד. פשוט נקו מאחורי המקרר ואם הבעיה נשנית – קיראו לטכנאי.
  • נוזלים מים מהתקרה של המקרר – גם כאן הבעיה נוצרת בגלל דלת שאינה סגורה כיאות. הפתרון הוא לנתק את המקרר מהחשמל ולהשאיר אותו פתוח 24 שעות. אם הבעיה נשנית גם 24 שעות לאחר חיבור המקרר מחדש לחשמל – קיראו לטכנאי.
אחריות על כל התיקונים
התקשרו עוד עכשיו לשירות אמין, מקצועי ואדיב. אנו מעניקים אחריות על כל שירותי ההתקנות של המזגנים.
טכנאי-מקררים-באיזור-הקריות
צרו קשר
רועי מיזוג אוויר

שירות אמין ומקצועי, המספק שירות לכל תושבי
הקריות. הגעה מיידית ומחירים הוגנים

צור קשר