תיקון מקררים בקריות

זקוקים לטכנאי מקררים בקריות?

מקררים הם מוצר חשמלי יקר, כלומר נדרשת תחזוקה בצד אבחון וטיפול בתקלות לפני שרוכשים מקרר חדש.

אמנם יש בעיות שתוכלו לפתור לבד ולחסוך בכך הרבה כסף, אבל יש תקלות שמצריכות אבחון וטיפול מקצועי של אדם מיומן ומנוסה ובמילים אחרות – תקלות שמצריכות לקרוא לטכנאי לצורך תיקון מקררים בקריות. אז מתי לקרוא לטכנאי מקררים בקריות ומתי לוותר על שירותיו? הנה התשובה….

קרח במקפיא

אם במקפיא (פריזר) שלכם  הצטבר קרח זה בגלל שאחת מדלתותיו לא נסגרה כראוי, כך שנכנסת למקפיא לחות שגרמה להקפאה למשל בגלל מוצר כלשהו שחוסם את הדלת. הפתרון הוא פשוט לוודא שהדלת סגורה וששום מוצר מזון לא עומד בדרכה. קראו לטכנאי רק לאחר שעשיתם זאת ועדיין מצטבר קרח.

מוצרים בתא הקירור קפאו

אם מוצרי המזון בתא הקירור קפאו זה לרוב בגלל שינויי מזג האויר בעונות המעבר. כל שעליכם לעשות הוא לכוון למינימום את התרמוסטט של המקרר ושל המקפיא ולחכות יומיים. קראו לטכנאי שמתמחה בתיקון מקררים בקריות רק אם הבעיה נמשכת גם כעבור יומיים אלו.

המקרר לא עובד

אם המקרר הפסיק לעבוד לרוב הבעיה נעוצה בחשמל ולא במקרר. כדי לבדוק את מקור הבעיה נתקו את המקרר וחברו במקומו מכשיר אחר . אם המכשיר החלופי לא עובד – הבעיה היא בשקע החשמלי של המקרר. אם המכשיר החלופי עובד – סימן שהשקע החשמלי תקין והמקרר לא ויש לקרוא לטכנאי.

המקרר מרעיש

אם המקרר מרעיש הסיבה לרוב נעוצה במגע כלשהו במאוורר של מדחס המקרר. בדקו שאין שום דבר שנוגע במאוורר וקראו לטכנאי אם המקרר עדיין מרעיש. אם ברשותכם מקרר ישן ומרעיש הסיבה לכך נעוצה בבורג של קערת האידוי. סגרו את הבורג וקראו לטכנאי אם הבעיה חוזרת על עצמה למרות זאת.

נוזלים מים מהחלק העליון (התקרה) של המקרר

אם נוזלים מים מהתקרה של המקרר הבעיה לרוב נעוצה אף היא בדלת פתוחה. נתקו את המקרר מהחשמל והשאירו אותו פתוח למשך 24 שעות. חברו אותו שוב לחשמל וקראו לטכנאי אם הבעיה חוזרת על עצמה אחרי 24 שעות.

אל תחכו לרגע האמת

אם אתם נתקלים בבעיות נוספות אל תיקחו סיכון ופנו לטכנאי מקררים בקריות. אמנם תיקון מקררים בקריות כרוך בעלות לא מבוטלת, אבל היא בטלה בשישים לעומת מחירו של מקרר חדש. בכל מקרה אל תחכו לרגע האמת ומצאו עוד היום שירות תיקון מקררים בקריות. ככה תבטיחו שבכל צרה שלא תהיה אתם תהיו מוכנים ובמילים אחרות – תקדימו תרופה למכה כי גם בתחום תיקון המקררים בקריות עדיף להיזהר מאשר להצטער.

טכנאי מקררים בקריות
תיקון מקררים בקריות – מחירים אטרקטיביים במיוחד

אנו מציעים שירותי תיקון מקררים באזור הקריות במחירים הוגנים במיוחד.

אתם מוזמנים להשוות ולהיווכח שהמחירים שלנו הם האטרקטיביים ביותר – כאשר לוקחים בחשבון את התמורה המקצועית שאתם מקבלים אז בוודאי מדובר במחירים ללא תחרות.

אנו מעניקים שירות ברמה המקצועית ביותר והאמינה ביותר. כל הטכנאים שלנו הם טכנאים מוסמכים ומיומנים בתיקון כל הבעיות האפשריות.

אחריות על כל התיקונים.

התקשרו עוד עכשיו לשירות אמין, מקצועי ואדיב.

צרו קשר
רועי מיזוג אוויר

שירות אמין ומקצועי, המספק שירות לכל תושבי
הקריות. הגעה מיידית ומחירים הוגנים

צור קשר