רועי מיזוג אוויר 24/7 א.ת., הנס מולר 22, קרית ביאליק קריות 072-326-4098 http://roysairconditioning.com/wp-content/uploads/2016/09/logo-roy.png
מאמרים

מזגן תדיראן תקלות – מדריך

במדריך זה "מזגן תדיראן תקלות" צוות המומחים שלנו מפרט בפניכם את קודי התקלה השונים במזגני תדיראן וכן למצוא דוגמאות לתקלה שבהם נתקלתם. באמצעות מדריך זה תוכלו לנסות להבין  מהו מקור הבעיה ולתאר זאת במדויק בעת הזמנת שירות טכנאי מזגנים.

קצת על מזגני תדיראן

תדיראן הינה חברת מזגנים ישראלית העוסקת בעיקר בייצור, יבוא, ייצור, שיווק  ומכירה של מזגני אוויר ומערכות מיזוג אוויר לשווקים הביתיים, המסחריים  והתעשייתיים.

מזגן תדיראן תקלות

מזגני תדיראן תקלות

ישנן תקלות מזגן תדיראן בהן מופיע בצג המזגן או בפיקוד מעל לקיר קוד תקלה. בחלק מן התקלות תופיע האות E או הסיפרה 0 לפני מספר התקלה.

תקלה 01 או E1 –  הגנה מפני לחץ גבוה. כבו את המזגן ובידקו פילטרים ולחץ גז.

תקלה 02 או E2 – הגנה מפני קפיאה. מהירות המאוורר החיצוני אינה תקינה או שהטמפרטורה נמוכה מדי.

תקלה 03 או E3 – הגנת מדחס מפני לחץ גז נמוך.

תקלה 04 או E4 –  רגש מעבה לא  תקין או הגנה מפני לחץ גבוה.

תקלה 05 או E5   –  הגנת זרם יתר

תקלה 06 או E6 – תקלת תקשורת

תקלה 08 או E8- תקלת רגש סוללה.

תקלות נפוצות במזגני תדיראן

מזגני תדיראן נחשבים למזגנים אמינים ואיכותיים ביותר, אך בכל מזגן אמין ככל שיהיה ישנן תקלות הנובעות מהפעלה מאומצת, חוסר בתחזוקה שוטפת ושימוש לא יעיל

דליפת מים

דליפת מים או טיפטוף מהמזגן יכולות להיגרם ממספר סיבות כדוגמת התקנה לקויה בה זווית השיפוע של המזגן אינה נכונה או אף גרוע יותר- לא קימת כלל. סיבה אפשרית נוספת היא הצטברות אבק על הגורם לסתימת מערכת הניקוז. כמו כן, חוסר בגז עלול לגרום לטיפטופים במיוחד במזגן מיני מרכזי.

דליפת גז

דליפת גז במזגן נובעת לרוב מהיחלשות החומר, פעולה מאומצת, וונטיל שירות דולף ואף הידוק לקוי של האומים  בעת התקנת המזגן. איך ניתן לזהות דליפת גז במזגן? המזגן שלכם לא מקרר או מחמם כראוי והתקלה חוזרת בכל פעם מחדש למרות מילוי גז שוטף..

זקוקים לשירות טכנאי מזגנים תדיראן בקריות? חייגו אלינו עוד עכשיו 072-326-4098  וטכנאי מזגנים מקצועי ומוסמך יגיע אליכם במהירות האפשרית.

רועי מיזוג אוויר

שירות אמין ומקצועי, המספק שירות לכל תושבי
הקריות. הגעה מיידית ומחירים הוגנים

צור קשר