רועי מיזוג אוויר 24/7 א.ת., הנס מולר 22, קרית ביאליק קריות 072-326-4098 http://roysairconditioning.com/wp-content/uploads/2016/09/logo-roy.png
מאמרים

מתי להזמין טכנאי מזגנים?

מתי להזמין טכנאי מזגנים ?

כאשר המזגן מזייף, לא עובד טוב או לא עובד בכלל זה הזמן להזמין טכנאי מזגנים על מנת לקבל שירות וטיפול למזגן. כמובן שחייבים לעבוד עם טכנאי מוסמך ולא סתם חובבן. מזגן הוא מכשיר חשמלי עדין הכולל רכיבים אלקטרונים ומכניים, שלא לדבר על חשמל; לכן רק טכנאי מוסמך אשר הינו בעל ידע וניסיון יכול לבצע את התיקון באופן הטוב ביותר.

בעיות נפוצות במזגנים

מבין כל הבעיות אשר עלולות לצוץ במזגנים ישנן מספר בעיות אשר חוזרות על עצמן וכאשר הן מתרחשות צריך להזמין טכנאי מזגנים. להלן רשימה של מספר בעיות נפוצות, כמובן שזוהי רשימה כללית מאוד ויתכנו הרבה בעיות אחרות שאינן מוזכרות כאן.

#1

מזגן לא עובד – אתם מפעילים את המזגן אך לא מקבלים שום תגובה ואין אפילו אף נורה אשר נדלקת. לפני שאתם ממהרים להזמין את טכנאי המזגנים רצוי שתבדקו שאין מדובר בבעיה במפסק החשמלי שאינה קשורה למזגן עצמו. אם המפסק מורם ובכל זאת המזגן לא עובד אז סביר להניח שישנה בעיה טכנית במזגן ורק טכנאי מזגנים יכול ֿלבדוק ולתת את הפתרון.

#2

מזגן קפוא – במקרים רבים אנו רואים הצטברות של קרח על צינורות המזגן ובמקביל המזגן מפסיק לקרר. אחת הסיבות הנפוצות לבעיה זו, אך לא היחידה, היא בריחה של גז. במקרה זה אתם חייבים להזמין טכנאי מזגנים מקצועי שימצא את הבעיה עצמה וייתן פתרון. במידה ואכן חסר גז במזגן על הטכנאי למצוא את דליפת הגז לפני שהוא ממלא עוד גז. כמובן שיתכנו בעיות אחרות כמו מאמץ יתר של המזגן בחדר לא אטום או פילטר סתום. כאשר מתגלה בעיה שכזו עליכם להזמין טכנאי על מנת לאבחן את הבעיה ולמצוא את הפתרון המתאים.

#3

המזגן מפסיק לסירוגין – לפעמים המזגן מקרר ופתאום מפסיק- אלו יכולים להיות מקרים שבהם פשוט צריך להוריד את הטמפרטורה בשלט אך בהחלט יתכן שמדובר בבעיה של ממש בתרמוסטט של המזגן או אפילו חסימה של האוויר החם היוצא מהמזגן. למעשה, בכל מקרה שבו המזגן אינו מקרר כראוי יש להזמין טכנאי מזגנים על מנת לבדוק אותו.

#4

רעשים מוזרים – פעולת המזגן המודרני אמורה להיות שקטה. במידה וישנם רעשים חריגים מתוך המזגן סביר להניח שמדובר בתקלה אפילו עם המזגן לכאורה עדין מקרר. במקרים כאלו יש להזמין טכנאי בהקדם על מנת שהבעיה לא תחמיר ותשבית לגמרי את המזגן.

תחזוקה שנתיתרק בחורף

החורף הוא התקופה הטובה ביותר להזמין טכנאי מזגנים. יש לכך שתי 2 סיבות טובות: הסיבה הראשונה היא שאתם לא רוצים לחכות לקיץ ולהיות מופתעים; עדיף להזמין טכנאי מזגנים בחורף, כאשר המזגן אינו קריטי כמו בקיץ ולתת לו לעשות תחזוקה שנתית ולזהות בעיות. במידה וישנן בעיות הטכנאי יתקן אותם ויבטיח שהקיץ יתחיל ברגיל ימין. הסיבה השנייה היא שבחורף טכנאיי המזגנים פחות עמוסים מאשר בקיץ. הקיץ הוא עונת הלחץ של טכנאיי המזגנים אשר מתרוצצים כמעט 24 שעות ביממה על מנת לתקן תקלות ולהתקין מזגנים חדשים. אל תחכו לרגע הזה שבו הטמפרטורות עולות ואתם לא יכולים בלי מזגן; בדקו ותקנו את המזגן בתקופת החורף.

התקנות מזגנים בחורף

לא רק תקלות במזגן הן סיבה להזמין טכנאי מזגנים בחורף, גם התקנות של מזגנים חדשים. בחורף יש פחות עומס עבודה וניתן לקבל שירות הרבה יותר טוב ואפילו ישנם מבצעים שעורכים מתקיני המזגנים על מנת לנסות להרוויח מעט בעונה החלשה.

רועי מיזוג אוויר

שירות אמין ומקצועי, המספק שירות לכל תושבי
הקריות. הגעה מיידית ומחירים הוגנים

צור קשר