רועי מיזוג אוויר 24/7 א.ת., הנס מולר 22, קרית ביאליק קריות 072-326-4098 http://roysairconditioning.com/wp-content/uploads/2016/09/logo-roy.png
מאמרים

הסימנים העיקריים שהמזגן שלך צריך תיקון

במזג האוויר שלנו, מזגן יכול לעשות את החיים הרבה יותר נוחים. אבל כמו לכל המכשירים הטכנולוגיים גם למזגנים יש זמן חיים מוגבל. הנה הסימנים העיקריים שאתם צריכים לשים לב אליהם, במידה והמזגן שלכם צריך תיקון או שהגיע הזמן להחליף אותו.

הסימנים העיקריים שהמזגן שלך צריך תיקון

בדיקת כפתור הכיבוי

להרבה יחידות מזגן חדשות יש מנגנון בטיחות אשר מכבה את היחידה כאשר הצינור המעובה של המזגן מתמלא. במידה והמזגן שלכם מקרר באופן תקין ופתאום נכבה, עליכם לבדוק את הצינור של המזגן. במידה והצינור אוסף מים, יש לרוקנו ולנסות להפעיל מחדש את המזגן. אם פעולה זו אינה מחזירה את יחידת המיזוג לפעילות תקינה, מומלץ להתקשר לטכנאי מזגנים מקצועי.

חשבון החשמל מרקיע שחקים

בהנחה והטמפרטורה נותרה די קבועה אך החשמל שלכם מתייקר מאוד באופן פתאומי, ייתכן שהמערכת לא פועלת ביעילות רבה ואף ייתכן שקיימת בעיה בצינורות. זהו סימן אזהרה מוקדם אבל ככל שתדחו את הבדיקה הזו, כך תשלמו יותר כל חודש לחברת החשמל.

היחידה נדלקת ונכבית באופן תדיר

כיבוי והדלקה לסירוגין יכול להיות משהו קטן כמו בעיה עם התרמוסטט. בדקו זאת קודם ווודאו שאף אחד לא שינה את הטמפרטורה או את ההגדרות של המזגן. אם שניהם לא שונו כדאי לקרוא לטכנאי שיבדוק את הבעיה.

אתם מריחים ריח שרוף

אם אתם מריחים ריח שרוף, אפילו ללא עשן, יש לקרוא לטכנאי מזגנים מיד. יכול להיות שהמערכת שלכם מתחממת יתר על המידה וככל שתדחו את זה, כך הנזק שייגרם יהיה גדול יותר.

המזגן נשמע לא תקין

מזגנים עושים קול מסוים באופן ממושך כאשר הם עובדים באופן תקין. אם אתם שומעים רעש מעבר לקול הרגיל, תנסו לחפש את המקור לרעש שיכול להיות ענף או עלים שנתפסו בו. אם אכן ישנו גורם מפריע נסו להסירו בזהירות. במידה ואינכם רואים דבר התקשרו מייד לטכנאי מזגנים שכן זהו סימן שהמזגן נמצא במצב של עבודת יתר שלבסוף עלולה להוביל לשריפה.

באופן אידאלי המזגן שלכם צריך להיבדק מבחינת חסימות וניקיון באופן שנתי. מידי פעם גם כנראה תצטרכו שירות נוסף או תיקון. לעומת זאת, אם אתם מגיע למצב שבו אתם מתקנים את יחידת המזגן שלך מספר פעמים מידי שנה, החלפת המזגן לדגם אחר יכולה להיות אופצייה יותר כלכלית ויעילה לטווח הארוך.

רועי מיזוג אוויר

שירות אמין ומקצועי, המספק שירות לכל תושבי
הקריות. הגעה מיידית ומחירים הוגנים

צור קשר