רועי מיזוג אוויר 24/7 א.ת., הנס מולר 22, קרית ביאליק קריות 072-326-4098 http://roysairconditioning.com/wp-content/uploads/2016/09/logo-roy.png
מאמרים

חיסכון בחשמל מזגן

הפעלת מערכת מיזוג האוויר שלכם יכולה לעלות משמעותית במהלך הקיץ עד כדי שכמעט מחצית מהחשבון החשמלי הממוצע כולל הוצאה על קירור הבית. זהו גם אחד מצרכני האנרגיה הגדולים בביתכם. הוא משתמש בכ -3,500 וואט או 3.5 קילוואט-שעה לכל שעת הפעלת המערכת.

למרבה המזל, יש הרבה דרכים לעזור למזגן שלכם להתנהל טוב יותר ולחסוך כסף בחודשי הקיץ. להלן 6 דרכים חסכוניות לחסוך אנרגיה וכסף במזגן שלכם.

חיסכון בחשמל מזגן

חיסכון בחשמל מזגן – 6 דרכים יעילות

השתמשו בתרמוסטט חכם

שדרוג לתרמוסטט חכם הינה דרך מצוינת להפחית את עלויות הקירור שלכם במהלך הקיץ. מכשיר איכותי זה יכול לעזור לווסת את מערכת הקירור מעת לעת ולחסוך כסף. תוכלו גם לשנות את הגדרותיו באופן אוטומטי באמצעות אפליקציה במכשיר הנייד שלכם.

שימוש בתרמוסטט חכם יסייע בהעלאת הטמפרטורה בביתכם כאשר אתם ישנים או מחוץ לביתכם. בעזרת כלי זה תוכלו להגדיר את יחידת המזגן שלכם בטמפרטורה גבוהה ככל האפשר ולהפוך את החלל שלכם לנוח יותר. לפיכך, תוכל להפחית את חשבון הקירור שלך בכ -10 אחוזים.

התרמוסטט החכם מאפשר להפעיל או לכבות את יחידת המזגן באופן אוטומטי. זה יכול גם לעזור לשמור באופן אוטומטי על הטמפרטורה בבית שלכםך ברמה יציבה ביום ובלילה.

השתמשו במאוורר תקרה

השימוש במאוורר תקרה הוא דרך חסכונית לגרום לבית שלכם להרגיש קריר יותר עד 10 מעלות. הוא משתמש רק בכ -10 אחוזים מהאנרגיה מאשר בהפעלת יחידת מיזוג אוויר מרכזית. זה גם מאפשר לכם להעלות את הגדרת התרמוסטט החכם שלכם עד 4 מעלות צלזיוס מבלי להפחית את הנוחות.

צל על החלונות

אור השמש הישיר יכול לחמם את הבית על ידי כניסה דרך החלונות ולעלות את הטמפרטורה. אור השמש עלול גם לגרום למערכת המזגן שלכם שלך לעבוד קשה יותר כדי לקרר את החלל שלכם. לפיכך, תריסים ווילונות יכולים לסייע בהפחתת עליית חום השמש.

אתם יכולים לסגור את התריסים או הווילונות על החלונות הפונים לעבר אור השמש הישיר. אתם יכולים לעשות את זה בכל הבית שלכם אם אתם בחוץ במהלך היום.

החלפת מסנני אוויר 

מסנני אוויר הינם חיוניים כדי שהמזגן שלכם יעבוד בצורה חלקה. הם מונעים אבק וחלקים אחרים באוויר להיכנס לזרם האוויר ולהתפשט ברחבי הבית. לאורך זמן, חלקיקי אבק אלה יכולים להצטבר על המסננים ולחסום אותם. אם המסננים מלוכלכים,המזגן שלכם יצטרך לעבוד קשה יותר כדי להפיץ אוויר נקי ורענן ברחבי הבית.

למרות שמסנני אוויר הם מכריעים, הם לעיתים קרובות מרכיב שמרבים להתעלם ממנו. כדי לשמור על מסנן האוויר של המזגנים בצורה אופטימלית, חשוב לבצע בדיקה, טיפול ושינוי קבוע.

זהו חשוב ביותר להחליף את מסנני האוויר של המזגן כל חודש עד שלושה חודשים, אולי בתדירות גבוהה יותר אם יש לכם ילדים או חיות מחמד בבית.

רועי מיזוג אוויר

שירות אמין ומקצועי, המספק שירות לכל תושבי
הקריות. הגעה מיידית ומחירים הוגנים

צור קשר