רועי מיזוג אוויר 24/7 א.ת., הנס מולר 22, קרית ביאליק קריות 072-326-4098 http://roysairconditioning.com/wp-content/uploads/2016/09/logo-roy.png
מאמרים

כיצד לשמור ולהגן על מערכת המיזוג שלכם?

כיצד לשמור ולהגן על מערכת המיזוג שלכם?

בכל הנוגע לחימום, אוורור ומיזוג אוויר, הצורה שבה אתם מתחזקים את האזורים סביב הציוד שלכם יכולה להיות חשובה בדיוק כמו המערכות עצמן. תhחזוק ירוד של הסביבה המיידית המקיפה את המזגן או גוף החימום שלכם יכולה להפחית את יעילות המערכת, לפגוע ברכיבים, ואפילו לסכן את המשפחה שלכם. עקבו אחר הטיפים הבאים הנוגעים לחימום, אוורור ומיזוג אוויר בכדי להגן על ציוד החימום והקירור שלכם.

 

שמרו על היחידה החיצונית או על משאבת החום הרחק מחפצים. השאירו מרווח של לפחות 60 ס"מ סביב היחידה. זה יסייע לזרימת אוויר תקינה ויאפשר גישה ליחידה במקרה שיידרשו תיקונים. לעולם אל תתקינו גידור ישירות מול היחידה.  לעולם אין לאחסן חפצים חוץ-ביתיים סביב היחידה.

 

ישנן סיבות רבות שבגללן צריך להשאיר מרווח: לאפשר גישה לטכנאי תחזוקה של חימום, אוורור ומיזוג אוויר, לשפר את זרימת האוויר למערכת, וכדי למנוע הצטברות של תוצרי לוואי דליקים באזור שמסביב, אשר עלולים להוביל לשריפה. יצרני גופי חימום מציינים במדריכי התקנת הציוד שלהם כמה מרווח נחוץ סביב המערכת שלהם.

 

לעולם אל תאחסנו חפצים ישירות ליד גוף החימום שלכם. זה יכול להגביל זרימת אוויר ליחידה, דבר אשר מוריד את יעילות האנרגיה וגורם נזק למערכת.

 

חפצים מסויימים עלולים לגרום לשריפה או התלקחות ולכן לעולם אין לאחסן אותם ליד גוף חימום. יש לשמור חומרים דליקים, כמו צבע או בנזין, באזור נפרד לחלוטין. בגדים או בדים אחרים שמאוחסנים ליד גוף חימום יכולים להתלקח ולהגביל זרימת אוויר. אין לשים ארגזי חתולים בחדרים עם גופי חימום משום שאדי אמוניה יכולים לגרום לקורוזיה במחלף החום של גוף החימום. יש לאחסן חומרי ניקוי מחוץ לחדר גוף החימום, במכלים אטומים.

טכנאי מזגנים בקריות

זקוקים לשירות טכנאי מזגנים בקריות? אנו ברועי מיזוג אוויר מציעים ללקוחותינו שירותים מקצועיים ומתקדמים בכל רחבי הקריות. שירות 24 שעות ביממה במחירים ללא תחרות. עם צוות טכנאי מיזוג האויר המוסמכים והמורשים  שלנו תיהנו מיחס אדיב וכן מקצועיות וניסיון של למעלה משני עשורים בתחום. צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 072-326-4098 ואנו נגיע אליכם במהירות האפשרית.

רועי מיזוג אוויר

שירות אמין ומקצועי, המספק שירות לכל תושבי
הקריות. הגעה מיידית ומחירים הוגנים

צור קשר