רועי מיזוג אוויר 24/7 א.ת., הנס מולר 22, קרית ביאליק קריות 072-326-4098 http://roysairconditioning.com/wp-content/uploads/2016/09/logo-roy.png
מאמרים

לפני התקנת מזגן חדש – איך לבחור מזגן?

חושבים על קניית מזגן חדש? לפני שקופצים לשלב הקנייה, זה מאוד חשוב להתייעץ עם מומחה מזגנים בקריות לגבי כל האפשרויות שעומדות בפניכם לגבי בחירת המזגן  ומיקומו בבית. שוק המזגנים כולל בתוכו מזגנים עיליים, מזגני INVERTER, ומזגנים מיני מרכזיים ומרכזיים. התאמת המזגן לחלל הינה חשובה מאוד כדי להימנע ממצב שבו התקנתם את המזגן רק כדי לגלות  שהתפוקה שלו לא מצליחה לקרר או לחמם כראוי  את חלל החדר . בסרטון זה, מתקין מזגנים מסביר איך כדאי לבחור מזגן על פי מיקום וחלל הדירה וכן לפי צריכת החשמל של המזגן:

תקציר סרטון

נושא ההתאמה של מזגן לבית הוא אינדיווידואלי לכל בית. יש בתים שפונים לכיוון מערב ויש כאלו שפונים לכיוון מזרח. יש בתים שיש להם קרינה ישירה ויש בתים שיש בהם הרבה צל. בית שהסלון עומד עם תריס לכיוון המערב – יקבל הרבה שמש. כתוצאה מכך, בדרך כלל הבתים האלה יותר חמים מאשר בתים שפונים לכיוון הצפון.

בית שפונה לכיוון השמש לא יקבל את אותה כמות מיזוג אוויר כמו בית שפונה אל הצפון. ההתאמה נעשית בדרך כלל לגבי השטח של הדירה. למשל, דירה של 100 מטר – אנחנו נתאים לדירה כזאת מזגן של 5 כוחות סוס. אבל אותה דירה שפונה לכיוון מערב, אנחנו נעלה בעוד 10%.

לגבי מיזוג האוויר- ישנן כיום מערכות שנקראות אינוורטר- הן חכמות יותר, מדויקות יותר וחסכוניות יותר. מיזוג האוויר במערכות אלו הינו יותר נעים, יותר פרקטי ויותר זול כי הוא חוסך בהוצאות חשמל. מזגן רגיל עובד ב-ON/OFF. כתוצאה מההפסקה בפעילות, נכנס יותר אוויר חם בקיץ ואוויר קר בחורף. זה מבזבז הרבה אנרגיה בשביל למזג את הבית מחדש. במזגן אינוורטר אין פעולת הפסקה והוא מעלה/מוריד את הטמפרטורה בהתאם למה שקבענו. התוצאה היא אויר נעים יותר, איכותי יותר וזול משמעותית.

שירות מקצועי עם ליווי אישי

בחירת המזגן  המתאים היא אינה החלטה פשוטה – לכל בית, דירה או עסק יש צרכי מיזוג שונים. זקוקים לעזרה? צוות טכנאי המזגנים המומחים שלנו עומדים לרשותכם עם שירות מקצועי וליווי אישי.

להתייעצות והזמנת שירות חייגו  072-326-4098

רועי מיזוג אוויר

שירות אמין ומקצועי, המספק שירות לכל תושבי
הקריות. הגעה מיידית ומחירים הוגנים

צור קשר