רועי מיזוג אוויר 24/7 א.ת., הנס מולר 22, קרית ביאליק קריות 072-326-4098 http://roysairconditioning.com/wp-content/uploads/2016/09/logo-roy.png
מאמרים

מדוע כדאי לעשות טיפול עונתי למזגן?

הנוחות בבית תלויה במידה רבה במידת היעילות של המזגנים שלנו. כאשר העונה משתנה, אנחנו עוברים מחימום לקירור ולהיפך. שימוש מתמשך ובלתי פוסק זה מעביר את היחידה בלאי רב שבגללו הביצועים שלה מתחילים לרדת..כדי למזער את השפעת הבלאי ולמקסם את יעילות המערכת כדאי לעשות טיפול עונתי למזגן.

מדוע יש צורך שוטפת של המזגן?

טיפול עונתי למזגן נקרא גם "תחזוקה מונעת". מונעת מכיוון שהיא מבוצעת כדי להבטיח שלא מתפתחות בעיות במזגן. תפיסת בעיות הרבה לפני שהן מתפתחות לנושאים גדולים יותר מורידה את התיקונים למינימום וגם מפחיתה את עלויות התיקון. לעומת זאת, אם נותנים לבעיה להחמיר מבלי לנקוט צעדים כלשהם כדי לטפל בה, אזי, תיקונים יקרים  יותר הם דבר מובן מאליו. 

היתרונות של תחזוקה עונתית

להלן כמה סיבות מדוע לא כדאי להקל ראש בטיפול עונתי למזגן:

  1. מונע תקלות בלתי צפויות – תחזוקת מזגן היא כמו שירות אבחון מלא. זה כרוך בבדיקה של כל החלקים הנעים, הידוק של רכיבים רופפים, שימון של חלקים להפחתת החיכוך וניקוי יסודי של היחידה השלמה. בדיקה מלאה זו של היחידה מעלה את הבעיות הנסתרות במזגן. על ידי החלפת חלקים בלויים וביצוע ההתאמות הנדרשות לאובדן וחלקים נעים, ניתן למנוע את הסיכויים לתקלות בלתי צפויות.
  1. שומר על אחריות המוצר – אי הקפדה על תחזוקה עונתית של המזגן יכולהלפגוע באחריות למזגן. היבט חשוב של שמירת אחריות המוצר בתוקף לכל משך הזמן הוא שהתחזוקה תתבצע לפי הנחיות היצרן. לא כדאי להפסיד מהאחריות שכן זה יכול לעזור להוזיל את עלות התיקונים במידת הצורך.
  1. מחזיר יעילות אבודה – כאשר המזגן פועל, יעילותו פוחתת בשעות נוספות. אז זה מתחיל לצרוך יותר ויותר חשמל וכתוצאה מכך חשבונות גדולים יותר. עם זאת, היעילות שאבדה אינה אומרת שלא ניתן להחזיר אותה. באופן מפתיע, עם תחזוקה עונתית, אתם יכולים לשחזר 95% מהיעילות שאבדה. מיותר לציין שאם אתם נותנים חשיבות לתחזוקה ולשיפור, חשבונות החשמל החודשיים שלך יהיו בהתאם.
  1. מפחית את עלות התיקונים – מכונה אמינה מתקלקלת לעיתים רחוקות, ואם היא מתקלקלת, הבעיות הן לעתים רחוקות. אבל אמינות היא גורם שתלוי באיזו תדירות אתם עוקבים אחר לוח הזמנים של תחזוקת המזגן . אם אתם עושים את זה באופן קבוע, שנה אחר שנה, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהמזגן שלכם יפעל במיטבו גם בשיא העונה ללא כל בעיה. עם זאת, אם אתם מזניחים את הטיפולים העונתיים אז עליכם להיות מוכנים להתמודד עם ההשלכות. המזגן שלכם עלולהתקלקל בכל עת, ואין ערבויות לגבי מידת החשיבות של התיקון וכמה זה יעלה לכם לתקנו.

מדוע כדאי לעשות טיפול עונתי למזגן?

מתי לקבוע טיפול שוטף למזגן

אינכם צריך לחכות עד למועד שבו המזגן תחיל להראות סימני תקלה לצורך תחזוקה. למעשה, השיטה הטובה ביותר היא לשמור על תדירות קבועה של טיפולים. הזמן הטוב ביותר לתחזוקת המזגן הוא רגע לפני שהעונה מגיעה לשיאה. 

מה כולל טיפול עונתי למזגן?

הבדיקות הבאות מבוצעות במהלך הטיפול :

  1. הידוק חיבורי החשמל הרופפים.
  2. בחינת בקרות המערכת.
  3. ניקוי הסלילים ובדיקתם.
  4. שימון ושימון חלקים נעים.
  5. החלפת אותם חלקים שהתבלו.
  6. החלפת המסננים
  7. בדיקת מאוורר המפוח.
  8. בדיקת מפלס ולחץ נוזל הקירור.
  9. בדיקת התרמוסטט.
  10. אימות טמפרטורות ההפעלה.
מחפשים שירות טיפול עונתי למזגן?

טכנאי המזגנים בקריות שלנו מאומנים בכל ההיבטים של תחזוקת מזגנים. אנו בעלי ניסיון וידע רבים  לטפל במזגן שלכם לשביעות רצונך המלאה. צרו עמנו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם.

רועי מיזוג אוויר

שירות אמין ומקצועי, המספק שירות לכל תושבי
הקריות. הגעה מיידית ומחירים הוגנים

צור קשר