רועי מיזוג אוויר 24/7 א.ת., הנס מולר 22, קרית ביאליק קריות 072-326-4098 http://roysairconditioning.com/wp-content/uploads/2016/09/logo-roy.png
מאמרים

מדחס מקרר לא עובד – למה זה קורה ומה אפשר לעשות?

מדחס מקרר לא עובד יכולה להיות בעיה גדולה. לפעמים קשה לאתר את הבעיה הזו מוקדם מספיק ואתם מבינים שמשהו לא בסדר רק כאשר המקרר שלכם מפסיק לעבוד. עם זאת, אם אתם יודעים מהם תסמינים מסוימים, תוכלו בהחלט לפתור את הבעיה לפני שהיא פוגעת במערכת כולה. במקררים חדשים לא אמורות להיות בעיות במדחס, אך אם יש לכם את המקרר יותר מחמש שנים, עליכם להיות זהירים מעט. להלן רשימה קצרה של הבעיות הנפוצות ביותר במדחס מקרר שעלולות להתרחש.

מדחס מקרר לא עובד

בעיות מדחס מקרר

להלן הבעיות הנפוצות במדחס מקרר:

  • מאוורר מדחס מקרר מפסיק לעבוד
  • מקרר מדחס לוחץ ונכבה
  • מקרר לא מגניב מספיק
  • מקרר מדחס רועש

מאוורר מדחס מקרר מפסיק לעבוד:

מאוורר מדחס מקרר הוא אחד החלקים החשובים במערכת הקירור. בדיוק כמו שלמחשב יש מעבד, המקרר זקוק למאוורר שעובד כל הזמן כדי לקרר את היחידה ולמנוע התחממות יתר. אחת הדרכים הקלות ביותר לדעת אם מדחס המקרר נפגע היא פשוט להסתכל על מאוורר המדחס. הפרידו את המקרר מהקיר, אך השאירו אותו מחובר לשקע. אם מאוורר המדחס מפסיק לנוע, המקרר יתחיל להשמיע רעשים מוזרים.

במידה ואכן מאוורר המדחס לא זז כשהמקרר דולק, תאלצו לפנות לטכנאי מקררים מקצועי.

מדחס מקרר נדלק ונכבה לסירוגין:

אם אתם רואים שהמדחס שלכם נדלק ונכבה, או שאינו עובד, עליכם לבדוק אם קיימת בעיית התחלת ממסר. ייתכן גם שיש עומס יתר של מדחס כלשהו. יש לאמת זאת מכיוון שהמדחס יכול להתפוצץ בקלות אם לא מטפלים בו כראוי. אתם יכולים לבדוק זאת באמצעות מד מגבר או, שוב, להתקשר לטכנאי מומחה. אבל זה לא אומר שתצטרכו לשלם הרבה כסף. ברוב המקרים ממסר מלוכלך יכול לגרום לבעיות כאלה; לכן זה דורש רק ניקיון ותחזוקה נאותים.

מקרר לא מקרר מספיק:

דרך נוספת לדעת האם מדחס המקרר נפגע הוא שהוא כבר לא קר מספיק. ראשית, תוכלו להבחין שהפריטים במקפיא ספוגים ולא קפואים. כנ"ל לגבי הפריטים במקרר שבעבר היו קרים או בטמפרטורת החדר. אם אתם למשל תופסים בקבוק מים או סודה וזה לא קר כמו שבעבר, משהו עלול להיות לא בסדר במדחס.

אם ברשותכם מד מגבר, בדיקת המדחס תתן לכם  את התשובה המיידית האם ניתן לתקן אותו או לא או האם צריך להחליף את החלק. תוכלו להסיר ולהחליף את החלק בקלות בעצמכם. עם זאת, אם אתה מרגישים יותר בנוח עם טכנאי מקצועי שיטפל בעבודה, עליכם להזמין שירות מקצועי.

מדחס רועש:

זו בעיה שכיחה למדי. המדחס הינו שקט בדרך כלל ברוב המקררים המודרניים, כך שאם הוא משמיע רעש, ברור שזה אינו סימן טוב. תחילה עליכם לוודא מאיפה הרעש. אם מדובר במדחס עצמו, ייתכן שיהיה מאוחר מדי. בדרך כלל, מדחס רועש הוא מדחס שכבר התקלקל, וכנראה שתצטרכו להחליפו מיד. יש לזכור כי המדחס הוא המכשיר המטפל בגז והלחץ בתוך המקרר, כך שרעש עשוי להיות קשור ללחץ גבוה ולתחזוקה לקויה של הגז.

מחפשים שירות טכנאי מזגנים בקריות? עבודה מקצועית ומהירה לכל סוגי המזגנים – מוניטין שמדבר בעד עצמו – התקשרו עכשיו. שירות אישי לכל לקוח ומציעים מחירים משתלמים – חייגו עכשיו.

רועי מיזוג אוויר

שירות אמין ומקצועי, המספק שירות לכל תושבי
הקריות. הגעה מיידית ומחירים הוגנים

צור קשר