רועי מיזוג אוויר 24/7 א.ת., הנס מולר 22, קרית ביאליק קריות 072-326-4098 http://roysairconditioning.com/wp-content/uploads/2016/09/logo-roy.png
מאמרים

מהי טכנולוגיית האינוורנטר?

משמעותו של המונח אינוורטר (Inverter)  הינו המרה. הכוונה היא לשינוי תפוקתו של המדחס באמצעות שינוי מהירותו לצרכי שמירה על טמפרטורה יציבה בחלל. טכנולוגיה זו נחשבת למערכת "ירוקה" בהשוואה לשאר הקיימות וכן בעלת חיסכון משמעותי בתצרוכת החשמל.

טכנולוגיית האינוונטר

 כיצד פועלת טכנולוגיית האינוורטר?

טכנולוגיית האינוורטר ממירה זרם חילופי לזרם ישר וכך ניתן לווסת את התדר של הרכיבים במערכת במיזוג וכן לווסת את ההספק החשמלי. המרה זו מאפשרת לשלוט על תפוקתו של המזגן וצריכת החשמל בין עשרה עד למאה אחוז.

 יתרונות מערכת מיזוג מסוג INVERTER

  • במערכת זו ניתן לחסוך בעד חמישים אחוז בעלויות החשמל וזאת בהשוואה למערכות בעלות מהירות קבועה.
  • חימום שאינו מייבש, בניגוד למזגנים מהדור הישן (on-off).
  • פעילות בתנאי חוץ שנחשבים קיצוניים.
  • אסתטיות- המערכת כוללת יחידה קיצונית אחת.
  • היחידה מאפשרת לווסת את התפוקה עפ"י דרישה מ10% עד 100% בצריכת החשמל .
  • מאפשרת פיקוד מרכזי לכל הבית עם ממשק לבית חכם ,פיקוד בכל קומה, שליטה דרך אינטרנט  ועוד..

רכיבים:

המדחס– המדחס במערכת אינוורטר הינו מנוע אשר מסוגל לשנות את המהירות שלו באמצעות שינוי בהספק החשמלי או התדר בו הוא פועל. שינוי המהירות מגדיל ומקטין את תפוקת המערכת וצריכת החשמל בהתאם.                                                   .

 שסתום התפשטות – במערכת האינוורטר רכיב ההתפשטות הלא יעיל (צינורית הקפילר) הוחלף בשסתום התפשטות אלקטרוני אשר יכול לשלוט בזרימת גז הקירור ולחצי העבודה באופן יעיל ומדויק.

 מנועי מפוחים- מנועי המפוחים הינם המאווררים ביחידות החיצונית והפנימית. מנועים אלו אף הם במהירות משתנה בכדי לסייע לשליטה גבוהה יותר בניצול הכולל של המערכת. מנועי מפוחים בטכנולוגיית INVERTER הינם בעלי רמת דיוק ויעילות מקסימליים.

 מערכת בקרה– מערכת הבקרה היא ה"מוח" של מערכת מיזוג האוויר . מערכת זו מתאמת בין דרישות המשתמש, תנאי מזג האוויר ובין הרכיבים השונים .מערכת הבקרה היא זו אשר אחראית לשילוב היעיל בין נוחות לחיסכון בחשמל.

מתי מומלץ לקנות מזגן אינוורטר?

עלותו של מזגן בעל טכנולוגיית INVERTER הינה יקרה מזו של מזגן רגיל, על כן מומלץ לקנות אותו בבתים הנחשבים ל"משתמשים כבדים"  (המזגן פועל שעות רבות ביום ובלילה ). בבתים כאלו מזגן האינוורטר יחסוך כ- 50% מצריכת החשמל. לחילופין, בבתים בהם המזגן מופעל בעיקר במצבים קיצוניים (עומס קור או עומס חום) מומלץ לרכוש מזגן רגיל בעל דירוג A.

זקוקים לעזרה בבחירת מזגן אינוורטר?

צוות הטכנאים המיומן והמנוסה שלנו יישמחו לעמוד לשירותכם בכל שאלה. צרו קשר עוד היום בטלפון  072-326-4098

רועי מיזוג אוויר

שירות אמין ומקצועי, המספק שירות לכל תושבי
הקריות. הגעה מיידית ומחירים הוגנים

צור קשר