רועי מיזוג אוויר 24/7 א.ת., הנס מולר 22, קרית ביאליק קריות 072-326-4098 http://roysairconditioning.com/wp-content/uploads/2016/09/logo-roy.png
מאמרים

מה זה מזגן נייד

מה זה מזגן נייד

עונת הקיץ החמה בישראל, גורמת לכל אדם לחפש פתרון קירור איכותי ופרקטי עבור עונה זו. הפתרון הנפוץ יותר עבור קירור הוא מזגן המותקן במרבית הבתים הפרטיים בישראל. המזגן נחשב כיום כדרך היעילה והטובה ביותר לצורך מתן מענה לחום השורר בכל מתחם. בעוד שהמזגן הנייח הוא המזגן הנפוץ ביותר כיום בדירות מגורים בישראל, ישנם אנשים אשר עדיין בוחרים דווקא במזגן נייד. מזגן נייד מבצע את אותה פעילות הקירור שהמזגן הנייח מבצע, אלא בניגוד למזגן הנייח אשר מותקן במקום קבוע מבלי יכולת לזוז, המזגן הנייד יכול לנוע ממקום למקום.

מהו מזגן נייד

אם אתם שואלים את עצמכם מה זה מזגן נייד, הלא שמדובר במזגן אשר מטרתו היא לקרר כל חדר בו הוא מוצב. את המזגן ניתן להעביר ממקום למקום בהתאם לצורך. המזגן הנייד פועל על ידי חיבור לשקע חשמלי וכן, מחובר אליו צינור שתפקידו הוא להוביל את המים המצטברים במזגן במהלך פעולת הקירור אל מחוץ לו. ישנם אנשים אשר מציבים את הצינור המיועד עבור הוצאת המים מהמזגן באחד מהחלונות המצויים בחדר בו המזגן משמש לצורך קירור או במקרה שבו הצינור לא מספיק ארוך בכדי להגיע לאחת החלונות, ניתן להיעזר בדלי שבו מניחים את הצינור, אשר אליו יוצאים המים. המזגן הנייד הוא פרקטי, נוח וקל להפעלה. הוא מקרר בצורה יעילה ואיכותית והיתרון הגדול הגלום בו הוא היכולת להעביר אותו ממקום למקום בכל עת.

למי כדאי לבחור במזגן נייד

אז לאחר שהבנתם מה זה מזגן נייד, אתם וודאי תוהים מדוע לבחור דווקא במזגן נייד ולא במזגן נייח. ובכן, מדובר במזגן אשר מתאים לקהלי יעד מאוד ספציפיים. כך למשל, אנשים אשר שוכרים דירה לפרק זמן קצר אשר אין בה מזגן, לרוב יעדיפו לרכוש מזגן נייד על פני מזגן נייח. שכן, כאשר יעזבו את הדירה יוכלו לקחת את המזגן איתם במקום להשאיר אותו בדירה. מדובר בהשקעה כספית משתלמת עבור אנשים מעין אלו. כמו כן, כאשר יש צורך לארגון אירוע גדול או קטן בחוץ בעונת הקיץ החמה, הרי שניתן להיעזר במזגנים ניידים לצורך קירור האוויר החם והפיכת האירוע לאירוע שנעים לשהות שבו. אין ספק שאירועים בקיץ המתקיימים בחוץ הם אירועים אשר לא נעים לשהות בהם כאשר אין אמצעי קירור יעילים ולכן, מזגן נייד הוא בהחלט האופציה הטובה ביותר עבור אירועים מעין אלו. למזגן הנייד ישנם חסרונות ויתרונות וכל אדם צריך לבחון את צרכיו ומטרותיו, בטרם הוא בוחר במזגן הנייד.

מחפשים שירות טכנאי מזגנים בקריות? עבודה מקצועית ומהירה לכל סוגי המזגנים – מוניטין שמדבר בעד עצמו – התקשרו עכשיו. שירות אישי לכל לקוח ומציעים מחירים משתלמים – חייגו עכשיו.

רועי מיזוג אוויר

שירות אמין ומקצועי, המספק שירות לכל תושבי
הקריות. הגעה מיידית ומחירים הוגנים

צור קשר