רועי מיזוג אוויר 24/7 א.ת., הנס מולר 22, קרית ביאליק קריות 072-326-4098 http://roysairconditioning.com/wp-content/uploads/2016/09/logo-roy.png
מאמרים

מזגן לא מוציא אוויר

כמה זה מתסכל לבוא הביתה, היישר מהחום שבחוץ, להדליק את המזגן ולגלות שהוא נדלק אבל לא מוציא אוויר. מה הסיבה?

מזגן לא מוציא אוויר

הגורמים השכיחים ביותר למזגן לא מוציא אוויר קשורים ל:

  1. בעיות חשמל
  2. בעיות תרמוסטט
  3. מסננים סתומים
  4. בעיות ביחידת המעבה
  5. בעיות בקבל מנוע המאוורר
  6. מנוע מאוורר שבור
  7. כרטיס בקרה שבור

9 הסיבות המובילות לכך שהמזגן לא מוציא אוויר:

  1. בעיות חשמל

 כאשר מזג האוויר הוא חם ולח רובינו נוטים להגביר את מיזוג האוויר 24/7, מה שמכביד על רשת החשמל. כתוצאה מכך, הפסקות חשמל אינן נדירות במהלך גל חום. אם אירעה הפסקת חשמל, יש לשער כי יש לאפס את השעון או את הגדרות הזמן על התרמוסטט שלך.

  1. תרמוסטט

ייתכן שהתרמוסטט להיות פגום או שהסוללות שלו נגמרו, כך שהוא לא יכול לשלוח אותות נאותים למערכת המזגן והתוצאה היא שהמזגן לא מוציא אוויר.

  1. מסננים סתומים

זה כל כך פשוט, אך רבים מאיתנו מזניחים להחליף מסננים באופן קבוע. מסננים הם מרכיב חיוני במערכת המזגן ותפקידם להסיר אבק ומזהמים מהאוויר לפני שהוא נלכד בצינורות וציוד. אם המסנן סתום, האוויר יתקשה לעבור דרכו. מסנן סתום עלול גם לגרום להקפאת סלילים מכיוון שהמערכת שלכם תיאלץ לעבוד יותר ויותר.

  1. יחידת המעבה

יחידת המעבה, הנמצאת בדרך כלל בחוץ, חשופה ללכלוך, פיח, פסולת, ענפי עצים, זרדים, עלים וכל סוגי מזג האוויר. וודאו שהמעבה וסביבתו נקיים; אחרת הוא ייתקשה לגשת לאוויר ועלול לגרום להתחממות יתר של המערכת. 

  1. קבל מנוע מאוורר

מי שמוציא את האוויר הקר מהיחידה הפנימית של המזגן הוא מנוע המאוורר.מאוורר זה פועל על מנוע, בדיוק כמו כל מאוורר אחר. אם הקבל נכשל, מנוע המאוורר לא יופעל והמאוורר יפסיק להסתובב

  1. מנוע מאוורר שבור

יתכן וקבל המנוע אינו שבור אך ייתכן שמנוע המאוורר ניזוק. אם זה קורה, המאוורר לא נדלק והמזגן לא יוציא אוויר.

  1. כרטיס בקרה שבור

לוח הבקרה האלקטרוני משמש בתור המוח של Vמזגן. הוא אחראי לשלוט ולכוון את הפקודות שלנו למרכיבים שונים של המזגן, כך שבלעדיו המזגן לא יכול לפעול בכלל.

אם המזגן לא מוציא אוויר, ייתכן שיש בעיה בכרטיס הבקרה הדיגיטלי והפקודה למנוע המאוורר לא הועברה.

זקוקים לשירות טכנאי מזגנים?

אנו ברועי מיזוג אוויר מציעים שירות טכנאי מזגנים בקריות והסביבה מסביב לשעון ונשמח לבדוק עבורכם את בעיית מזגן לא מוציא אוויר. השירות שלנו אמין ומקצועי ונמחירים משתלמים ביותר.

רועי מיזוג אוויר

שירות אמין ומקצועי, המספק שירות לכל תושבי
הקריות. הגעה מיידית ומחירים הוגנים

צור קשר