רועי מיזוג אוויר 24/7 א.ת., הנס מולר 22, קרית ביאליק קריות 072-326-4098 http://roysairconditioning.com/wp-content/uploads/2016/09/logo-roy.png
מאמרים

מזגן לא מחמם

החורף הגיע והחלטתם להדליק את המזגן כדי לחמם את הבית. אבל פתאום אתם מגלים שהמזגן לא מחמם או מחמם רק חימום חלקי. במאמר זה נסביר את כל הפתרונות והסיבות לכך.

נתחיל עם הבעיה הנפוצה ביותר – הפקדים והשלט. בכדי לחמם כראוי, שלט המזגן צריך להיות מושם על טמפטורה שמעל 27 מעלות וכן על ה"MODE" הנכון, (לרוב שמש) ולא על מצב של "טיפה" או מצב קירור. אם אתם מבחינים שהמזגן לא מגיב לשינוי, יש לנתק אותו מהחשמל ולנסות להגדיר אותו שוב.

חשוב עוד לוודא כי המזגן אכן מגיב לשלט וקולט אותו כי ישנם מקרים בהם מה שמוצג בשלט לא עבר בפועל אל המזגן עצמו. אפשרות נוספת הינה בלאי של סליל החימום של המזגן. תפקידו של סליל החימום הוא להעביר את המזגן ממצב קירור לחימום ואם הוא נהרס או נפגם אזי המזגן לא ייכנס לפעולה המתאימה.

מזגן לא מחמם

מדוע המזגן לא מתחמם מספיק בחורף?

להלן הבעיות הנפוצות במדחס מקרר:
בדרך כלל לוקח לחימום המזגן מספר דקות. וודאו שהחדר בבית סגור היטב ולאחר מכן ודאו שהפילטרים נקיים. תפקידם של הפילטרים הוא סינון האוויר שיוצא ישירות מהמזגן אל החלל. עם הזמן, הפילטרים צוברים אבק וליכלוך, מה שגורם להם להיסתם. על כן, מומלץ להוציא את הפילטרים, לשטוף היטב במים, להמתין עד לייבושם המלא ואז כמובן להחזירם למקום.
סתימה של המדחס היא בעיה נפוצה נוספת. הסיבה לכך היא שהמדחס מסתובב הפוך ומאפשר אוויר להיכנס.
ייתכן שבעת חימום ליכלוך חיצוני מפריע לפעולת המדחס והוא למעשה מסתובב הפוך ובעצם מכניס את האוויר פנימה ולא כלפי חוץ כמו שהוא מקרר.

סיבה שכיחה נוספת הינה איבוד גז במזגן. הגז הוא זה שאחראי על תהליך החימום והקירור בתוך צינורות המזגן. הצינורות משנים את הטמפרטורה ובמקרים בהם ישנה דליפת גז, תהליך החימום אינו מתבצע כמו שצריך.

תקלה נפוצה נוספת הינה בעייה בתרמוסטט. ככל שהמזגן שברשותכם מתקדם וחדיש, כך יש בו יותר תרמסוטטים. כך למשל, במזגנים רגילים יש בין 1-3 תרמסוטטים ובמזגנים החדשניים כדוגצת מזגני אינוונטר יש בין 6-8 תרמוסטטים.

תקלות נפוצות אחרות שיכולות להוביל למזגן לא לחמם:

    • המזגן נכנס למצב השהייה בעת ההעברתו מקור לחום עד שהמשאבה מתחממת דיה.
    • תקלה במנוע המאורר של המאייד אשר מונעת מהיחידה הפנימית של המזגן לפעול ואז המזגן אינו מוציא אוויר.
    • משאבת החום תקועה על מצב קירור.
    • כבל קרוע.

 

זקוקים לשירות טכנאי מזגנים?

צוות הטכנאים שלנו ישמחו לסייע לכם. דרכנו תוכלו להנות מרמת זמינות גבוהה, שירות איכותי ואמין וכן מחירים הוגנים. ואף לחסוך בעשרות אחוזים בעלות התיקון. התקשרו עוד היום לשירות טכנאי מזגנים מוסמך בקריות ונשמח לענות לכם על כל שאלה.

רועי מיזוג אוויר

שירות אמין ומקצועי, המספק שירות לכל תושבי
הקריות. הגעה מיידית ומחירים הוגנים

צור קשר