רועי מיזוג אוויר 24/7 א.ת., הנס מולר 22, קרית ביאליק קריות 072-326-4098 http://roysairconditioning.com/wp-content/uploads/2016/09/logo-roy.png
מאמרים

מזגן לא נדלק, תיקון שלט למזגן

חודשי הקיץ כל כך חמים שפשוט אי אפשר לזוז יום אחד ללא מיזוג אוויר. אם אתם מנסים להדליק את המזגן והוא לא מגיב, עלולה להיות בעיה בתקשורת בין השלט והעינית ביחידה הפנימית. לפני שאתם ממהרים לקרוא לטכנאי מזגנים, הנה כמה דברים שאתם יכולים לעשות בעצמיכם.

בודקים שהשלט תקין

עם נטייה ברורה לאופטימיות, נתחיל בתקווה שהתקלה היא בשלט הרחוק ושאין לנו שום תקלה אחרת במזגן. רכישת שלט חדש תמיד תהיה זולה יותר, אך האפשרות לתקן שלט למזגן תמיד אפשרית לפני שממהרים לרכוש אחד חדש. בכל מקרה אלה יכולות להיות רק סוללות גמורות. מזגן לא נדלק תיקון שלט למזגן ראשית בצעו החייאה מהירה:
  • הסירו את הסוללות.
  • נקו את מגעי הסוללה בעזרת קיסם אוזן טבול באלכוהול – לפעמים חומצת הסוללה נוזלת בשלט ויוצרת קורוזיה.
  • רצוי לנתק את המזגן מהחשמל במקביל ולהמצין חמש דקות (ובמזגני אלקטרה – שעה שלמה). לאחר מכן  הכניסו סוללות חדשות ונסו להדליק.
  • אם השלט עדיין לא פועל, בצעו איפוס: ליחצו על הפלוס, המינוס, set ו- clear יחד. בחלק מהשלטים יש כפתור כסף קטן מתחת למכסה הסוללה. יש ללחוץ עליו בעזרת קיסם או גפרור.
  • עדיין לא נדלק? אפסו את השלט לפי קוד הדגם של המזגן – בתנאי ששמרתם את מדריך ההוראות.
  • ניסיון אחרון: הבריגו את הברגים ונקו את החלק הפנימי של השלט מאבק.
השלט מופעל, המזגן ממושמע ואתם רגועים?כל הכבוד! אם לא – בצעו ווידוא סופי: כוונו את העינית המרוחקת מול עינית המצלמה (בפלאפון, הפשוט ביותר) ולחצו על הכפתורים. אור (בדרך כלל סגול) שנוצר על ידי קרני האינפרא אדום (שדרכו משדר השלט פקודות למזגן) אמור להופיע על מסך המצלמה. אם לא – אין ברירה, לכו לקנות שלט חדש. יש לכם את האפשרות לרכוש שלט מקורי מהחברה או שלט אוניברסלי.

אם עדיין לא התגברתם על הבעיה, המשיכו לשלב 2: המזגן עצמו

כדי לבדוק את מצב המזגן, נפעיל אותו דרך היחידה הפנימית. הרימו את לוח המזגן הקדמי וחפשו כפתור קטן שאומר איפוס, אוטומטי או מצב. הכפתור מפעיל את המזגן כברירת מחדל: טמפרטורה הקרובה ל -24 מעלות ומהירות מאוורר נמוכה. ברוב המזגנים, הלחיצה הראשונה מפעילה מצב קירור, השנייה עוברת לחימום, ולחיצה שלישית מכבה את המזגן. מזגן לא נדלק – יש בעיה בכרטיס הבקרה, תקלה בחיבורי החשמל או משהו רציני יותר … כנראה שאתם זקוקים לשירותיו של טכנאי.

השלט תקין, גם המזגן? נעבור לבדיקת העינית

מקובל מאוד שהשלט נותן את הפקודות, המזגן מצדו פועל ובכל זאת אין תקשורת. השלט משדר אותות והעינית, מה לעשות, לא קולטת אותם. אבל רגע, אל תמהרו לפסול אותה:
  • בדקו אם השלט נמצא בטווח העינית.
  • הסרו אובייקטים החוסמים את קו התדרים בין השלט למזגן.
  • נקו את לוח העינית. הצטברות אבק עלולה לחסום את האותות המועברים מהשלט הרחוק.
כעת נסו להפעיל אותו בפעם הראשונה. שוב מאכזב … לניסיון אחרון, קחו שלט נוסף שמתאים לאותו מזגן ובדקו אותו. אם הוא גם אינו מפעיל את המזגן, יש בעיה בעינית או בכבל שמחבר אותו ללוח הבקרה. זמזומים / רעים מהעינית הם סימן ברור לכבל פגום.
בעיות אחרות עם השלט
אין תצוגה: לחצו על כפתור ההצגה בפינה השמאלית התחתונה של השלט. לחיצה אחת מפעילה את התצוגה ולחיצה נוספת מבטלת. המנעול נעול: לחצובמקביל על מקשי הפלוס והמינוס. לחלופין, הסרו את הסוללות, המתינו שמסך התצוגה ייעלם והחזיר אותן. שלט רטוב: הסרו את הסוללות באופן מיידי. הוציאו את הברגים, פרקו את השלט לגורמים וייבשו בשמש ובעזרת פאן. עוד עצות סבתא שכדאי לנסות: 1. הניחו בכלי אורז סגור לכמה ימים. האורז סופג את הלחות. 2. עטפו בגרביים והכניסו למייבש. כאשר לוחצים על השלט רחוק, מזגן נוסף נדלק: אפשר לצמצם את העין המקבלת במזגנים ולמנוע טווח רחב מדי של קליטה של ​​השלט הרחוק.
רועי מיזוג אוויר

שירות אמין ומקצועי, המספק שירות לכל תושבי
הקריות. הגעה מיידית ומחירים הוגנים

צור קשר