רועי מיזוג אוויר 24/7 א.ת., הנס מולר 22, קרית ביאליק קריות 072-326-4098 http://roysairconditioning.com/wp-content/uploads/2016/09/logo-roy.png
מאמרים

מילוי גז למזגן – כל מה שצריך לדעת

האם המזגן אינו מקרר או מחמם כהלכה? סביר מאוד שהמזגן שלכם צריך מילוי גז שכן זהו סוג התיקון הנפוץ ביותר. למה? מה העלות של שירות זה? צוות טכנאי המיזוג  שלנו כתב עבורכם מאמר זה המכיל את כל מה שצריך לדעת על מילוי גז למזגן.

מדוע יש צורך למלא מזגן בגז?

נתחיל בהסבר מהיר. זה חיוני שלמזגן שלנו יהיה גז. הגז הוא מה שמקרר או מחמם את המזגן. הגז מתחמם ומתקרר במזגן, מה שמשפיע על טמפרטורת הצינורות. לאחר מכן זה מעלה או מוריד את הטמפרטורה. אם יש דליפה של  הגז, פשוט אין מספיק גז בכדי להשפיע על טמפרטורת האוויר היוצאת מהמזגן, וכך למעשה המזגן לא מקרר.  במקרה שכזה, צריך למלא את החסר.

אבל לאן הולך הגז? מערכת המזגן עלולה להתבלות עם הזמן וסדקים או חורים עלולים להיווצר אשר גורמים לדליפות גז.

מילוי גז למזגן - כל מה שצריך לדעת

עלות מילוי גז למזגן

כמה עולה למלא מזגן בגז? המחיר הממוצע למילוי מיכל גז של מזגן הוא 400 עד 550 שקל בתוספת מע"מ. מחיר זה הוא למילוי הגז ולא לתיקון התקלה.

מדוע יש הבדל בעלות מילוי מיכל הגז של מזגן?

מיקום המזגן –  אם המנוע של מזגן תלוי מקיר חיצוני, אך אינו נראה דרך חלון הבית, זה יהיה יקר יותר.

כמות הגז- על מילוי מזגן הגז אנחנו משלמים יותר אם אין מספיק גז. אם הייתה כמות קטנה מאוד של גז שדלפה, אנו עשויים לשלם 300 עד 500 ₪. עלות מילוי מיכל הגז יכולה לעלות ל-800 ₪ במידה ודליפת הגז חמורה ובמזגן לא נותר כמעט גז. באופן זהה, ככל שהמזגן שלכם הינו בעל תפוקה גבוהה יותר, כך כמות הגז שהוא צריך במערכת גדולה יותר. המשמעות היא שמיכל גז של מזגן מרכזי יעלה יותר למילוי מיכל רגיל.

סוג הגז – יש הבדל במחיר בין מילוי גז למזגנים ישנים (עד 2007,) לבין מילוי גז לחדשים יותר. בטרמינולוגיה מקצועית, R222 הוא הגז הישן. R410 הוא הגז "הירוק" החדש יותר. הגז הישן הינו יקר יותר כיוון שהוא נחשב ללא ידידותי לסביבה ועל כן יש הגבלה בכמות הייבוא שלו לארץ. המחיר הממוצע למילוי מזגן בגז הוא 400-650 שקל בתוספת מע"מ. עם זאת, המחיר הממוצע למילוי גז במזגן ישן עולה יותר מפי אחד וחצי.

רועי מיזוג אוויר

שירות אמין ומקצועי, המספק שירות לכל תושבי
הקריות. הגעה מיידית ומחירים הוגנים

צור קשר