רועי מיזוג אוויר 24/7 א.ת., הנס מולר 22, קרית ביאליק קריות 072-326-4098 http://roysairconditioning.com/wp-content/uploads/2016/09/logo-roy.png
מאמרים

קניית מזגן לקירור חדר ילדים

כאשר הקיץ מגיע כולנו מתחילים להתעניין במזגנים באופן טבעי. רבים מאיתנו צריכים מזגן לחדר ילדים ואינם בטוחים איזה מזגן לרכוש. הילדים בדרך כלל מגלים רגישות גדולה יותר לטמפרטורות קיצוניות ולכן חשוב להתקין מזגן בחדר הילדים אשר יצנן את החדר בקיץ ויחמם אותו בימי החורף הקרים. אך מהם השיקולים ברכישת מזגן לחדר ילדים? האם הם שונים מחדרים אחרים?

קניית מזגן לקירור חדר ילדים

בטיחות

ברמת העיקרון אין הבדל גדול בין מזגן לחדר ילדים או מזגן לחדר אחר. הדבר היחידי שלוקחים כאן בחשבון הוא הצורך בבטיחות. זהו נושא שצריך לקחת בחשבון. אמנם מזגן הוא אינו דבר מסוכן אך עם סקרנותם של הילדים בהחלט נעדיף מזגן שלא מאפשר לילדים לדחוף אצבעות ולגעת בכל מיני רכיבים של המזגן שעדיף לא להתעסק איתם. מעבר לזאת תקפים כאן שיקולים רגילים של בחירת מזגן. מסיבה זו מומלץ להימנע ממזגנים רצפתיים אשר נמצאים בהישג יש של הילדים. עדיף מזגן עילי אליו הילדים אינם יכולים להגיע, להכניס אצבעות, להניח חפצים ואפילו לנסות לטפס עליו כמו המזגנים הרצפתיים. מזגן הוא פתרון טוב לחדרי ילדים, הוא מאפשר לקרר את החדר בחודשי הקיץ ולחמם את החדר בחורף. כאשר לוקחים בחשבון גם את פונקציית החימום בחורף מבינים שזהו פתרון מושלם. חימום באמצעות מזגן נחשב לאחד האמצעים הבטוחים ביותר. תנורי ספירלה למשל עלולים להוות סכנה גדולה בקרבת ילדים.

גודל החדר

אחד השיקולים העיקריים, אך לא היחידי, בבחירת המזגן הוא גודל החדר. מהבחינה הזו רוב חדרי הילדים הם חדרים קטנים ולכן מזגן מפוצל יכול לעשות את העבודה היטב. מזגנים מפוצלים הם מזגנים בהם היחידה הפנימית מופרדת מהמנוע החיצוני והם יכולים לקרר את חדר הילדים בצורה שקטה במיוחד אשר תבטיח לילדים סביבה נעימה.כמו כן מומלץ לרכוש מזגנים בעלי עצמת דציבלים נמוכה על מנת לא להפריע למנוחתם של הילדים או לריכוז כאשר הם יושבים להכין את שיעורי הבית. מזגנים מפוצלים מתאימים מאוד לחדרים קטנים ובינוניים ולכן הם יכולים להתאים מאוד לחדרי ילדים. בדרך כלל יש צורך במזגנים בעלי תפוקה נמוכה של לכל היותר 1.5 כוח סוס ומזגנים מפוצלים עיליים מתאימים מאוד.

יעילות אנרגטית

מזגן בחדר ילדים בדרך כלל פעיל שעות רבות במהלך היום ולכן חשוב מאוד לשים דגש על היעילות האנרגטית של המזגן, בין אם קיבלתם את המלצתנו לרכוש מזגן מפוצל ובין אם לא. היעילות האנרגטית של המזגנים מסומנת על התווית באותיות אנגליות המתחילות באות A ומסתיימות באות G. האות A מסמלת את המזגן היעיל ביותר מבחינה אנרגטית והאות G את הכי פחות יעיל. ישנם הממליצים על מזגני אינוורטר אשר נחשבים לחסכוניים ביותר בשל צורת העבודה המיוחדת שלהם, אך החיסכון של מזגנים אלו מורגש בחללים גדולים יותר ובשעות עבודה מרובות. בהתחשב בעלות היקרה יותר של מזגני אינוורטר הם בדרך כלל לא הפתרון המתאים לחדרי ילדים.

רועי מיזוג אוויר

שירות אמין ומקצועי, המספק שירות לכל תושבי
הקריות. הגעה מיידית ומחירים הוגנים

צור קשר