רועי מיזוג אוויר 24/7 א.ת., הנס מולר 22, קרית ביאליק קריות 072-326-4098 http://roysairconditioning.com/wp-content/uploads/2016/09/logo-roy.png
מאמרים

קניית מזגן מפוצל – יתרונות וחסרונות

מזגן מפוצל הוא אחד המזגנים הכי נמכרים בארץ. למי שלא יודע, מזגן מפוצל הוא מזגן שבו המדחס מופרד מהיחידה הפנימית וישנה צנרת המחברת ביניהם. זאת בשונה ממזגני החלון הישנים בהם כל המזגן היווה יחידה אחת התלוייה על הקיר. לעומת זאת במזגן מפוצל תוכלו לראות את היחידה הפנימית תלויה על קיר הבית מבפנים והיחידה החיצונית נמצאת בחוץ. אך מדוע בין כל סוגי המזגנים, מזגן מפוצל זוכה לכל כך הרבה פופולריות? בואו נראה את היתרונות והחסרונות של מזגן מפוצל.

קניית מזגן מפוצל

יתרונות של מזגן מפוצל

רעש – עיקר הרעש של המזגן נובע מפעולת המנוע. בסוג זה של מזגנים (מזגן מפוצל), המנוע מופרד מהיחידה הפנימית ונמצא בחוץ. בזכות מבנה זה השוהים בבית בדרך כלל נהנים מפעולה שקטה, אפילו אם מדובר בדגם אשר נחשב לרועש.

גודל ומיקום –מזגנים מפוצלים אינם תופסים הרבה מקום בחלק הפנימי של הבית. רובם מגיעים בצורת מזגנים עיליים התלויים על הקיר והם משתלבים היטב בחדר מבלי לתפוס מקום ולהפריע.

מגוון – מזגנים מפוצלים הם הנפוצים ביותר בשוק וכל יצרני המזגנים מציגים גרסאות שונות של מזגנים מפוצלים. המגוון הרב מהוות יתרון עבור הלקוח אשר חופשי לחפש ולבחור את המזגנים המתאימים עבורו. לכל דגם יש את המאפיינים שלו וכך ניתן להגיע להתאמה אופטימלית של המזגן עבור הלקוח.

עיצוב – ניתן להתרשם כי יצרני המזגנים שמו דגש על העיצוב והמראה של המזגנים המפוצלים. עבור רוב האנשים חשוב מאוד המראה העיצובי של הבית והם בהחלט שמים דגש על הנושא בבחירת המזגן. מזגן מפוצל אינו דורש שינויים כבדים בתשתיות, כמו למשל במקרה של מזגן מרכזי, ולכן ניתן לבצע התקנה יפה ונקייה. כמובן בהנחה שאיש מקצוע מיומן מבצע את ההתקנה.

התקנה פשוטה – התקנה של מזגן מפוצל נחשבת לפשוטה, במיוחד כאשר משווים אותו להתקנה של מזגן מרכזי. ההתקנה הפשוטה היא לא רק יתרון עבור מתקין המזגנים אלא גם עבור הלקוח מכיוון שהיא מאפשרת להוזיל עלויות ולתת מחירים טובים יותר עבור הצרכן.

החסרונות של מזגן מפוצל

חימום בחורף – מכיוון שמזגנים מפוצלים מגיעים בדרך כלל בתור מזגנים עיליים הנמצאים קרוב לתקרה, יש לנו בעיה בימי החורף. האוויר החם באופן טבעי עולה למעלה ולוקח זמן עד שמרגישים את החום ממלא את החדר.

גודל החדר– מזגנים מפוצלים נחשבים פתרון עבור חללים קטנים. עבור חללים גדולים מומלץ לחפש פתרונות אחרים.

קניית מזגן מפוצל

מזגן מפוצל בהחלט יכול להיות פתרון טוב עבור רוב הבתים אך יש לבדוק את גודל החלל ועוד שיקולים שונים. למשל צריך לקחת בחשבון האם יש צורך בקירור חדר אחד או מספר חדרים, זה יכול להיות גורם המשנה את כל התמונה מכיוון שאולי תעדיפו פתרון המקרר מספר חדרים במקביל (למרות שבהחלט במקרים רבים משתלם להתקין מזגן מפוצל נפרד בכל חדר). מומלץ להתייעץ עם טכנאי מזגנים בטרם קבלת החלטה בנושא.

רועי מיזוג אוויר

שירות אמין ומקצועי, המספק שירות לכל תושבי
הקריות. הגעה מיידית ומחירים הוגנים

צור קשר