רועי מיזוג אוויר 24/7 א.ת., הנס מולר 22, קרית ביאליק קריות 072-326-4098 http://roysairconditioning.com/wp-content/uploads/2016/09/logo-roy.png
מאמרים

רוכשים מזגן? מושגים בסיסיים לרוכש המתחיל

כל המושגים הבסיסיים  שחשוב לכם לדעת לקראת קניית מזגן חדש  ואף במהלך השימוש.

הלכתם לחנות כדי לקנות מזגן, אך לא הצלחתם להבין מה המוכר אומר? טכנאי המזגנים הגיע לביקור,ומרבית מהדברים נשמעו לכם כמו ג'יבריש ? מילון המונחים שהכנו עבורכם מיועד בדיוק בשביל זה.. אחרי שתקראו אותו, תוכלו לדבר 'מַזְגָּנִית' שוטפת.

מעבה ומאייד

ניתן לחלק את גוף המזגן לשני חלקים. המעבה מכיל את המנוע ואת הקירור והחימום בפועל של האוויר. מכיוון שהוא ממוקם בחוץ, הקבל ידוע גם כיחידה חיצונית.

לאחר מכן האוויר זורם אל המאייד. זהו החלק של המזגן אשר פולט אוויר מחומם או מקורר לחדר. מכיוון שהוא מותקן בתוך הבית על הקיר, המאייד ידוע גם כיחידה פנימית.

רוכשים מזגן? מושגים בסיסיים לרוכש המתחיל

כמה חדרים יכול המזגן לקרר?

כאשר אתם מחפשים מזגן, אחת השאלות הכי חשובות שתתמודדו איתם היא איזה סוג אתם רוצים וכמה יחידות. שאלות אלו יהיו תלויות בצרכים האישיים שלכם, כמה חדרים אתם רוצה לחמם או לקרר, וגודל החלל שלכם.

למזגן מפוצל, המכונה גם מזגן עילי, יש שתי יחידות. יחידה אחת ממוקמת בחוץ ומכילה את המנוע והשנייה נמצאת בתוך הבית. המאייד מחמם או מקרר את האוויר. לרוב מדובר במזגן שעובד רק בחדר אחד.

מזגן מיני מרכזי ומזגן מרכזי הם מזגנים בעלי מעבה בודד. הם מספקים קירור או חימום למספר חדרים בו זמנית. במזגן המרכזי ישנם מספר מאיידים, אחד לכל חדר לקירור, אך למזגן המיני המרכזי יש רק מאייד אחד. מאייד זה ממוקם מחוץ לבית ומעביר את האוויר המקורר דרך רשת צינורות בתוך הבית.

מזגן אינוורטר ומזגן VRF (Variant Refrigerant Flow)

למזגני אינוורטר יש מנוע המשתמש בטכנולוגיה ייחודית כדי לאפשר לו לפעול בתפוקה משתנה. זאת בניגוד למזגנים מסורתיים שיכולים לפעול רק בתפוקה מקסימלית או להיכבות. זה מאפשר לחדר להישאר בטמפרטורה קבועה וחוסך באנרגיה במקום מנגנון התרמוסטט של המזגן הרגיל, שפשוט נכביה ונדלק בכל פעם שהחדר מתקרר או מתחמם יותר מדי.

גם מזגן ה-VRF משתמש ביכולת זו, אולם עליה הוא מוסיף גם את האפשרות לווסת את הטמפרטורה בכל חדר בבית באופן אינדיבידואלי

מזגן נסתר

מזגן חדר שמקרר את החדר מבלי שנוכללראות אותו. אטרקטיבי יותר וחוסך מקום. התקנת המזגן בתקרה או יצירת מחיצה דקורטיבית מטויחת היא דרך טובה להסתיר אותה.

מזגן נייד

מזגן נייד הוא מזגן שאינו מחובר לקיר וניתן להזזה בקלות על ידינו. למרות שהוא קטן יותר בהספק, למזגן זה יש יתרון להיות נייד וזמני. ניתן להשתמש בו בשטחים ציבוריים, בדירות שכורות וכו'.

דמפר למזגן מרכזי

מכשיר חשמלי קטן הניתן לחיבור למזגן מיני מרכזי לשליטה בעוצמת המיזוג בכל חדר. זה מאפשר לנו לקרר כל חדר לפי הצרכים, אם בכלל, ולא להוציא כסף על חשבונות חשמל גבוהים שלא לצורך.

תפוקת קירור וחימום

התפוקה של מזגן היא הספק המנוע ליחידת זמן. זה בעצם מתאר עד כמה מחמם או מקרר המזגן שלכם בפועל. היצרנים מתארים את תפוקת המזגן בכוח סוס או יחידות BTU.

כוח סוס: יחידת מדידה ישנה, ​​שקיימת מאז הקמת מנועי הקיטור. הוא שימש למדידת הספק המנוע ביחס להספק הסוס. למרות ש- ks היא לא היחידה הנכונה, היא משמשת ברוב המקרים.

יחידה תרמית בריטית ל-H (BTU/H), יחידה מודרנית המודדת את יעילות המזגן. BTU הוא המדד לכמה מזגן יכול לקרר חלל גדול יותר. זאת בניגוד לכוח סוס, המתייחס להספק המדחס. עם זאת, אותו מדחס יכול לייצר כוח קירור שונה במזגנים שונים.

דירוג אנרגיה או COP

מקדם יעילות האנרגיה (מקדם ביצועים), הוא מדד ליעילות צריכת החשמל של כל מכשיר חשמלי. מזגנים מתקדמים יעילים יותר וצורכים פחות חשמל.

חיבור Wifi מובנה

טכנולוגיית הבית החכם זמינה כעת בתעשיית מיזוג האוויר. ניתן לרכוש מזגן בעל חיבור מובנה לרשת ה-wifi הביתית. זה מאפשר לכם לשלוט על פעולת היחידה מכל מקום, כגון הפעלה או כיבוי שלה, שינוי הטמפרטורה או עוצמת העבודה והגדרת טיימר.

רועי מיזוג אוויר

שירות אמין ומקצועי, המספק שירות לכל תושבי
הקריות. הגעה מיידית ומחירים הוגנים

צור קשר