רועי מיזוג אוויר 24/7 א.ת., הנס מולר 22, קרית ביאליק קריות 072-326-4098 http://roysairconditioning.com/wp-content/uploads/2016/09/logo-roy.png
מאמרים

שאלות נפוצות לגבי מערכות מיזוג

שאלות נפוצות לגבי מערכות מיזוג

בעולם המודע-לסביבה של ימינו, בעלי בתים תמיד מחפשים דרכים להפחית את זיהום האוויר ולהגביר את יעילות האנרגיה בבית שלהם. מערכות מיזוג הפכו להיות פופולריות ובזכות התקדמות הטכנולוגיה, המערכות נעשות יותר ויותר יעילות מבחינת אנרגיה. מערכות מיזוג הן פופולריות בקרב בוני בתים. אם אתם בעלי בית שחושבים על התקנה או עדכון של מערכת מיזוג אוויר בבית, ייתכן ויש לכם כמה שאלות.

באיזו תדירות אני צריך לבדוק את מסנן האוויר?

מומלץ לבדוק את מסנן האוויר לפחות פעם בחודש, במיוחד במהלך עונה בה משתמשים הרבה במערכת. כדאי לנקות מסנן רב-פעמי לפחות פעם חדש, או לזרוק אותו ולהחליף מתבצע שימוש במסננים חד פעמיים.

איך אני יכול להוריד את עלויות האנרגיה?

ישנן מספר פעולות שניתן לעשות על מנת להפחית את חשבון החשמל החודשי:

  • הסדר קל שניתן לעשות הוא לשנות את הטמפרטורה בתרמוסטט. אם המערכת שלכם לא צריכה לעבוד קשה על מנת להביא את הבית לטמפרטורה הרצויה, אתם תחסכו כסף ואנרגיה. לכן, בחודשי הקיץ החמים, שמרו על הטמפרטורה קצת יותר גבוהה ובחורף, שמרו על הטמפרטורה קצת יותר נמוכה.
  • התקנת מאווררי תקרה היא עוד דרך נהדרת להפחית את עלויות החשמל. באמצעות התקנת מאווררי תקרה, אתם יכולים לעזור לזרימת האוויר הקר או החם בחדר. בנוסף, אתם יכולים לסובב את כיוון זרם האוויר במהלך העונות השונות. בשביל שימוש אופטימלי במהלך חודשי החורף, כוונו את סיבוב להבי המאוורר עם כיוון השעון על מנת לדחוף את האוויר החם מטה מהתקרה. בקיץ, כוונו את סיבוב להבי המאוור נגד כיוון השעון.
  • בחדרים שהשימוש בהם רב, אל תחסמו את פתחי האוורור. בחדרים שפחות משתמשים בהם, סגרו את פתחי האוורור כך שלא תבזבזו כסף על מיזוג חדר ריק.
  • כוונו את התרמוסטט על טיימר כך שהמערכת שלכם לא תפעל ולא תבזבז אנרגיה כשאתם לא בבית.

האם יש סיבה שיחידת מיזוג האוויר שלי קופאת?

כן, זוהי בעיה נפוצה וייתכן ויש מספר גורמים לבעיה. אחת הסיבות היא נזילה בצינורות הקירור של המערכת. המיקום וסיבת הנזילה יאמרו לכם האם אתם צריכים להחליף או לתקן את המערכת. סיבה אחרת שיכולה להיות היא סליל מאדה מלוכלך. הבעיה הזו דומה למסנן אוויר מלוכלך בכך שתוכלו לשים לב שהמערכת לא עובדת ביעילות ולא מקררת את הבית כראוי. הבעיות הללו דורשות עזרה מהמומחים המקומיים.

מהי איכות אוויר פנימית? מה גורם לזיהום אוויר בבית?

למרות שאיכות האוויר בחוץ הייתה מוקד תשומת לב כשמדובר במחקרים על הסביבה, לאחרונה, איכות האוויר בבית גם היא הפכה לנושא מדובר. איכות האוויר בבית מתכוונות למזהמים באוויר בבית, רמת הלחות ורמת האוורור. מזהמים בתוך הבית עלולים להיווצר ע"י מספר דברים. הרשימה כוללת, אך לא מוגבלת אליהם, שטיחים, ריהוט מרופד, וילונות, חומרי ניקוי, מטהרי אוויר, מכשירי צבע וגז. לסיכום, כל חפץ בבית שמשחרר גז יוצר מזהמי אוויר שעלולים להפחית את איכות האוויר בתוך הבית.

איך אני יכול לשפר את איכות האוויר בתוך הבית?
  • היפטרו מאבק ולכלוך בבית ע"י ניקוי ושאיבת אבק לפחות פעם בשבוע.
  • פתחו את החלונות! למרות שבבתים של ימינו מערכות מיזוג האוויר מעוצבות להיות חסכוניות ולסנן את האוויר בבית, אם לא תשלבו קצת אוויר טרי מבחוץ, רמת מזהמי האוויר תגבר ואיכות האוויר בתוך הבית תרד.
  • ייתכן ותצטרכו להחליף או להשתמש במסנני אוויר יעילים במערכת מיזוג האוויר שלכם. ישנם חלקיקים באוויר שהם פשוט קטנים מדי והם לעולם לא ינחתו על משטח ויצליחו להימלט משואב האבק. ישנם מסנני אוויר ביעילות גבוהה שיכולים לתפוס אפילו את חלקיקי האוויר הקטנים והחמקמקים ביותר.
  • נטרו את רמת הלחות בבית. אם הבית שלכם לח מדי, זה עלול להגביר את ריכוז החלקיקים והחיידקים באוויר. ניטור רמת הלחות יכולה לעזור להפחית את מזהמי האוויר בבית.

 

רועי מיזוג אוויר

שירות אמין ומקצועי, המספק שירות לכל תושבי
הקריות. הגעה מיידית ומחירים הוגנים

צור קשר